ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
موستانگ الکتریکی محصول جدید فورد
نویسنده : Sadeghhaghighat

موستانگ الکتریکی محصول جدید فورد

از آنجایی که فورد اعلام کرد خودروی الکتریکی جدید خود را با نام Mustang Mach-E تولید خواهد کرد . اما این ایده در نظر مردم و طرفدارن فورد یک نوع بی احترامی به نام موستانگ است . دیگران می گویند این یک مزاحمت بازاریابی بی پروا است . ولی در اصل این یک نبوغ فورد است تا اولین خودروی الکتریکی در خانواده موستانگ باشد که بتواند تسلا را به چالش بکشد .

 

دلیلی که هیچ خودروساز قبلاً تسلا را به چالش نمی کشید این است که این مارک ها و یا EV هایی که فقط می فروشند خنک نیستند ، تسلا خنک است. تسلا مانند 5 تا 10 سال پیش مانند اپل سرد هستند. چیز جادویی کمی در مورد این برند و محصولات آن وجود دارد که باعث می شود آنها از خودروسازان قدیمی میراث و اتومبیل های برقی آنها جدا شوند . پیش از این شرکت فورد محصولات خود را بیشتر در زمینه خودرو های پر قدرت و جسور طراحی می کرد و به همین جهت از محبوبیت خاصی را دربین طرفدارانش بدست آورده بود .

 

ایده الکتریکی کردن فورد موستانگ یک انقلاب جدید در این خانواده پر آوزه است ولی باید به این هم توجه داشته باشیم که اکثر مشتریان فورد بیشتر مشتاق مدل های قبلی موستانگ هستند و ایده الکتریکی کردن موستانگ شاید برای آنها جالب نباشد و آنرا با خودرو های چینی مقایسه کنند . البته گفتنی است که کمپانی تسلا نیز یک خودرو ساز آمریکایی است که در زمینه تولید خودرو های الکتریکی محبوبیت خاصی را بدست آورده ولی باید از این زاویه دید که تسلا از ابتدا ایده برقی کردن خودرو هایش را داشت ولی فورد نه .

 

با کمال تعجب ، با توجه به طبیعت محافظه کارانه شرکت های خودروسازی ، فورد دومی را انتخاب کرد. این یک حرکت بدون ریسک است ، اما من فکر می کنم این شرکت امیدوار است که به دو نتیجه منجر شود. اولین مورد این است که مردم درباره EV جدید Ford صحبت می کنند. فرقی نمی کند این صحبت خوب یا بد باشد. همانطور که الون ماسک می داند ، مطبوعات بدی وجود ندارد. حتی اگر مردم در حال نوشتن مقاله در مورد چگونگی گنگ فورد برای اینکه آن را Mustang Mach-E بنامند ، آنها در مورد ماشین صحبت می کنند ، و این همه مهم است. نتیجه بدتر می تواند سرنوشت هر EV دیگری باشد که به نام تسلا نیست .

 

از تمامی این ها که بگذریم و کمی با نگاه باز تر به این خودرو نگاه کنیم شاهد طراحی جدید و قدیمی بر روی موستانگ برقی خواهیم بود . پلتفرم این خودرو کراس می باشد در قسمت جلو با وجود مدرنی شاهد لگوی اسب وحشی که نشانگر اصالت موستانگ است قابل مشاهده می باشد ، چراغ ها هم همان شکل قبلی ولی کمی بروز تر شده . در قسمت عقب بدون وجود لگو هم از روی چراغ ها موستانگ قابل شناسایی است چرا که از همان فرم قبلی استفاده شده . داخل کابین هم همانند بسیاری از خودرو های لوکس امروزی مدرن و راحت است . در مورد مشخصات فنی هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی انتظار می رود از همان موتور های قبلی البته با تکنولوژی جدید تر استفاده شود . سایز رینگ و لاستیک استفاده شده در موستانگ جدید 235/45/20 می باشد .

 

برچسب ها :