ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
نگاهی به آئودی A6 2019
نویسنده : Sadeghhaghighat

نگاهی به آئودی A6 2019

امروزه خودرو های شاسی بلندها وارد قلمروی سدان های اجرایی سنتی شده و سهم آن‌ها را از آنِ خود کرده‌اند اما بازار سدان های لوکس چهار درب همچنان  درحال نفس کشیدن هستند . قطعاً آئودی تعهد ویژه‌ای به این بخش از بازار دارد زیرا آن میزان از تکنولوژی و ظرافتی که در پنجمین نسل از A6  بکار رفته ، این خودرو را به پیشرفته ‌ترین نسل تاریخ خود تبدیل کرده است و این کار به خوبی انجام شده است .

 

این خودرو همچنان از پلتفرم MLB Evo گروه خودرو سازی فولکس‌واگن استفاده می‌کند که البته گفتنی است بهبودهایی در آن مشاهده می‌شود. همچنین پیشرانه‌ای جدید هم در دل A6 می تپد . این مدل که از ساختار نام‌گذاری جدید آئودی نیز سود می‌برد دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربودیزلی است که قدرت 201 اسبی و گشتاور 400 نیوتون متری دارد . پیشرانه‌های دیزلی 4 سیلندر می‌توانند گاهی اوقات صدای زیادی داشته باشند و میزان رضایت خودروهایی از این دست را خراب کنند اما این موضوع درباره A6 جدید صدق نمی‌کند .

 

اگر چه سیستم تعلیق ---- جدید خیلی روی سواری خودرو تأثیر منفی نمی‌گذارد اما به هندلینگ خودرو بسیار کمک می‌کند. فرمان سدان جدید آئودی مستقیم و سبک بوده اما از نظر احساس تعریف چندانی ندارد. توازن آن نیز به خوبی ب ام و سری 5 نیست و هیجان لازم را نیز به اندازه‌ی رقیب باوارایی به راننده منتقل نمی‌کند. البته این فرمان با هدفی که آئودی در ذهن داشته هماهنگ است . این خودرو به‌صورت استاندارد از صندلی‌های چرمی و گرم شونده و همچنین چراغ‌های LED ماتریکس، کروز کنترل، حسگرهای پارک جلو و عقب و دوربین دنده‌عقب سود می‌برد. از دیگر تجهیزات نیز می‌توان به اپل کارپلی و اندروید اتو، ترمز خودکار، هشدار خروج خودرو از مسیر و ناوبری اشاره کرد .

 

در قسمت عقب این خودرو صندلی‌های ردیف عقب از لحاظ راحتی و کیفیت مورد پسند هستند و همچنین فضای زیادی برای پاها وجود دارد و صندوق‌عقب 565 لیتری نیز پاسخگوی اکثر نیازهاست ، اما موقعیت رانندگی A6 جدید به اندازه‌ی سری 5 عادی و طبیعی نیست زیرا شما در آئودی ارتفاع بالاتری خواهید داشت . شما نیاز چندانی به آپشن های گران نخواهید داشت هرچند یک پکیج تکنولوژی 1495 پوندی وجود دارد که شامل صفحه‌نمایش 10.1 اینچی و کاکپیت مجازی 12.3 اینچی به همراه شارژ بی‌سیم گوشی می‌باشد .


آئودی A6 جدید در ماه ژوئن وارد بازار آلمان می شود و مدتی نه چندان دیرتر در کشورهای دیگر نیز به فروش می رسد. در مورد قیمت این خودرو چیزی اعلام نشده است .   

برچسب ها :