ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
رونمایی از دوج چارجر هلکت
نویسنده : Sadeghhaghighat

رونمایی از دوج چارجر هلکت

دوج چارجرخودرویی عضلانی و بسیار قدرتمندی است که در عین حال می‌تواند به‌عنوان یک خودروی خانوادگی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این نسخه گلگلیرهای پهن‌تری در مقایسه با هلکت استاندارد دارد و عرض بیشتر بدنه جا را برای تایرهای پهن‌تر باز می‌کند. خریداران این نسخه همچنین می‌توانند خودروی خود را با کیت Scat Pack سفارش دهند . دوج چارجر هلکت از همان پیشرانه ی قبلی 6.2 لیتری بهره می برد که به کمک یک سوپر شارژ می تواند 707 اسب بخار قدرت و 881 نیوتون متر گشتاور را تولید کند .

 

قدرت پیشرانه دوج چارجر یک جعبه دنده ی 8 سرعته ی خودکار می باشد که به چرخ های عقب انتقال پیدا می کند . این خودرو قابلیت آنرا دارد که طی 3.6 ثانیه از حالت  سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برسد و مسافت 400 متر را در 11 ثانیه طی کند . دوج این مدل را سریعترین خودروی سدان خود معرفی کرده و همچنین ادعا کرده که حداکثر سرعت این خودرو 315 کیلومتر بر ساعت می باشد . دوج چارجر به دلیل داشتن تایر های پهن پایداری بهتری هم در سواری  دارد . سیستم تعلیق این نسخه مقداری خشک تر است . سایر تغییرات در بخش سیستم تعلیق شامل میل موج گیر بزرگ تر و کمک فنر های سه حالته ی فعال هستند .

 

سیستم فرمان برقی جدید هلکت هم به راننده اجازه می دهد تا عملکرد فرمان را شخصی سازی کند و برای مهار کردن دوج از دیسک های ترمز برمبو با قطر 15.4 اینچ کمک می گیرد . دوج برای بهبود عملکرد هلکت جدید و همچنین تقویت آن دست به انجام برخی تغییرات در بخش فنی هم زده است . به عنوان مثال در این مدل پمپ اینترکولر و فن می‌توانند روشن بمانند تا سوپرشارژ به خوبی خنک شود. یک سیستم جدید نیز با نگه داشتن ترمزهای جلو به راننده امکان هرزگردی و گرم‌ کردن لاستیک‌های عقب را می‌دهد .

 

سیستم کنترل شروع حرکت خودرو به‌سادگی ازطریق یک کلید در داشبورد فعال می‌شود و یک سیستم کمکی فرمان نیز از منحرف شدن عقب خودرو در هنگامشروع حرکت پیشگیری می‌کند. در داخل کابین هم به تغییراتی مانند صندلی‌های گرم کن و سردکن جلو به‌صورت استاندارد، تودوزی چرمی و تزیینات فیبر کربن می‌توان اشاره کرد . سایز رینگ و لاستیک دوج چارجر هلکت 305/35/20 می باشد .

برچسب ها :