ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
اوروس سوپر اسپرت خانواده SUV
نویسنده : Sadeghhaghighat

اوروس سوپر اسپرت خانواده SUV

یک روح  اتومبیل سوپر اسپرت و عملکرد معمولی برای یک SUV و همچنین چاشنی خلاقیت ، محبوبیت ، قدرت و ابهت همه و همه در یک SUV بنام لامبورگینی اوروس ادغام شده . اولین انقلاب لامبورگینی در سبک شاسی بلند ، نوآوریی جدید و پا گذاشتن به عرصه خودرو های شاسی بلند در مجموعه پر آوازه لامبورگینی است . اوروس حداکثر تطبیق پذیری خود را نیز در طراحی خود ارائه می دهد ، که با نیاز های طیف گسترده ای از مشتریان بسته به سبک های آن ها برآورده می شود .

 

صدای موتور منحصر به فرد با ویژگی های متمایز یک سوپر اسپرت و SUV ، یک تجربه کاملا متفاوت احساسی به همراه شخصیت قوی را به راننده انتقال می دهد .  اوروس یک ماشین همه کاره است که برای رانندگی روزمره بسیار مناسب می باشد ، اما همچنین صدای موتور متمایز همه هیجان و عملکرد عالی یک لامبورگینی واقعی را فراهم می سازد . لامبورگینی ارووس دارای طراحی  متمایز و روان با روح های مختلف است: اسپرت ، زیبا و خارج از جاده . سطوح عضلانی آن باعث شده است که اوروس قوی بودن خود را به همراه ایمنی به نظر برساند ، در حالی که لاستیک های مخلوط باعث می شوند یک ماشین لوکس سوپر اسپرت لوکس شود .

 

 تمام سطوح کاملا دقیق و با کارایی مناسب و هوشمندانه طراحی شده اند. بعضی از جزئیات لامبورگینی و شکلهای نمادین را می توان در نگاه اول فورا تشخیص داد . در بخش داخلی لامبورگینی ارووس صنایع دستی لوکس ایتالیایی با فناوری پیشرفته ای بکار گرفته شده و همچنین فضای داخلی را می توان سفارشی کرد و از معماری پنج نفره با صندلی نیمکت یا چهار صندلی با دو صندلی عقب که جداگانه استفاده می شود و با انتخاب انواع رنگ و متریال از جمله انتخاب های مختلف رنگ و متریال از قبیل: چرم طبیعی ، چوب کاری هایی با ظرافت بالا ، آلمینیوم یا کربن با گزینه ای برای زیبایی بیشتر مشاهده کرد . از نظر کاربردی بودن نیز کابین لامبورگینی اوروس خاص و ویژه به نظر می‌رسد، به ویژه وقتی که به سلکتور تغییر دنده ، وضعیت در کنسول میانی با دکمه قرمز رنگ در وسط آن، شبیه آنچه در کنترلر هواپیماهای جنگنده موجود است می‌نگریم،  که این حس تقویت خواهد شد .

 

 در داخل کابین با صفحه کیلومترشمار دیجیتال و دو عدد نمایشگر 10.1 و 8.3 اینچی مواجه هستیم اما در عین حال بسیاری از وظایف مانند انتخاب وضعیت رانندگی و غیره ، توسط سوئیچ‌های آنالوگ انجام می پزیرد .

 

پیشرانه V8 که جنس آن از آلمینیوم تویین توربو شارژ به حجم 4 لیتری است که قادر به ایجاد توان خروجی 650 اسب بخار و 850 گشتاور می باشد ، در این خودرو انجام وظیفه می کند . جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک ان نیز شامل ضرایب دنده کوتاه تر در دنده های سنگین است و در دنده های بالاتر از ضرایب به مراتب بلند تر بهره می برد . شتاب صفر تا صد این خودرو معادل 3.6 ثانیه است و توان این را دارد طی 12.8 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد . حداکثر سرعت اوروس 304 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. به واسطه پلت فرم الکترونیکی که حالت‌های مختلف رانندگی در این خودرو را کنترل می‌نماید، لامبورگینی اوروس تقریبا از قابلیت انجام هر کاری و رفتن به هر مسیری برخوردار است .