ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بی ام و M8 گرن کوپه
نویسنده : Sadeghhaghighat

بی ام و M8 گرن کوپه

بی ام و گرن کوپه جدید ترین عضو خانواده سری 8 این کمپانی آلمانی می باشد که به تازگی متولد شده و پا در عرصه خودرو های روز دنیا گذاشته است  . پس از مدل های کوپه و کانورتیبل ، گرن کوپه چهاردرب سومین مدل در خانواده سری ۸ می باشد . این خودرو در دو نسخه تولید می شود که M 8 معمولی و کامپتیشن نام گذاری شده است که  بی ام و در هر دو نسخه از پیشرانه 4/4 لیتری تویین توربو V8 استفاده کرده است که در سایر محصولات ام پاور نیز دیده می شود . این پیشرانه در مدل M8 گرن کوپه می تواند 600 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند و در نسخه کامپتیشن قدرت این موتور به 617 اسب بخار افزایش پیدا می کرده ولی گشتاور همان 750 نیوتن متر باقی مانده است .

 

با چنین امکانت فنی ، مدل پایه M8 گرن کوپه می تواند در عرض 1/3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و در نسخه کامپتیشن نیز این میزان سرعت به 3 ثانیه می رسد . هر دو نسخه ی این خودرو مجهز به جعبه دنده ی 8 سرعته ی اتومات و سیستم چهار چرخ محرک مجهز می باشد و حداکثر سرعت آنها بصورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است . بی ام و برای مشتریان یک امکان رانندگی حرفه کنار گذاشته که رانندگانی که طرفدار سرعت هستند می توانند بسته Driver  M را سفارش دهند که این ویژگی محدودیت سرعت این خودرو را خنثی می کند و توان سرعت گرن کوپه به 305 کیلومتر بر ساعت می رسد که این نسخه سفارشی لانچ ادیشن نام دارد .

 

 این خودروی جذاب و در عین حال خشن از سیستم تعلیق دوبل جناغی در جلو و مستقل چند اتصالی (مولتی لینک) در عقب استفاده می‌کند تا بهترین داینامیک رانندگی را ارائه دهد . بی ام و گرن کوپه از همان پلتفرم چراغ های اولیه بی ام و بهره می برد ولی با تغییراتی کاملا جدید که آن را جذاب تر می کند . در قسمت عقب این خودرو شاهد تغییرات نسل جدید بی ام و هستیم که تا حدودی بی ام و سعی کرده تا پلتفرم چراغ ها را در یک سبک پیش ببرد که در X 6 جدید ، سری 7 و X 7 قابل مشاهده است . بی ام و M 8 گرن کوپه قرار است برای نخستین بار در آمریکا عرضه شود و سری اول آن هم در نسخه لانچ ادیشن عرضه خواهد شد .

 

 گفتنی است بی ام و اعلام کرده که از این نسخه فقط 50 دستگاه تولید خواهد کرد که در رنگ سبز با تزیینات برنزی به همراه رینگ های 20 اینچی عرضه خواهد شد سایز رینگ و لاستیک استفاده شده در این خودرو 275/35/20 می باشد که شرکت پیرلی عهده دار تولید آن می باشد. قیمت مدل پایه 130 هزار دلار و قیمت کامپتیشن 143 هزار دلار برآورد شده و قیمت لانچ ادیشن هنوز اعلام نشده است . داخل کابین بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12 اینچی و صفحه کیلومتر دیجیتالی در پشت فرمان همانند دیگر خودرو های مدرن بکار گرفته شده است .  

 

 

برچسب ها :