ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
چند لحظه ای با هیوندای سانتافه 2020
نویسنده : Sadeghhaghighat

چند لحظه ای با هیوندای سانتافه 2020

چیزی از طرح جدید سانتافه در سال گذشته نگذشته بود که  هیوندای سانتافه 2020 بدون تغییر قابل توجهی وارد مدل جدید شد . سانتافه نسل جدید از ظاهر و رنگ کابین بهبود یافته ای برخوردار است و طبق معمول  از ویژگی های استاندارد بارگیری می شود  که بسیاری از آنها با هزینه بیشتری به رقبای خود می آیند . سانتافه در رانندگی به شما کمک زیادی می کند . مجموعه ای از فناوری های موجود برای کمک به راننده در این خودرو فراهم شده که کمی با این ویژگی ها آشنا می شویم .

 

امکانات بکار گرفته شده در سانتافه نسل جدید ، به طور فعال اطراف شما را اسکن می کند تا به شما در حفظ امنیت در سفرهایتان کمک کند . آنها ساخته شده اند تا به شما هشدار دهند تا از خطرات غیر منتظره در جاده ها جلوگیری کرده و حتی اولین فناوری امن Exit Assist  در جهان را نیز در بر داشته باشید . جنس بدنه این خودرو از فولاد پیشرفته با مقاومت بالا برای استحکام و قدرت بیشتر ساخته شده است . این حساسیت در ساخت بدنه کمک می کند تا در صورت برخورد یا تصادف این فریم سفت و سخت با جذب انرژی مضر و هدایت مجدد آن به سمت محفظه مسافر ، از سرنشینان محافظت می کند .

 اما بطور کلی سانتافه یک عملکرد عالی در متعادل کردن الویت های بیشتر SUV های روز دنیا است . در نسخه استاندارد سانتافه 2020 ، می توانیم شاهد شاخصه‌هایی باشیم که این خودرو، از شاسی‌بلند پرچم ‌دار این شرکت یعنی هیوندای پالیساد به ارث برده است. سیستم‌های و شاخصه‌هایی مانند سیستم ایمنی تشخیص و تحلیل نقاط کور خودرو برای جلوگیری از برخوردهای احتمالی با خودروهایی که در نقاط کور راننده قرار دارند . در کنار این سیستم ، می‌توانیم در نسخه‌های SE و SEL سانتافه 2020 ، شاهد سیستم جدیدی باشیم که در بانام هشدار سرنشینان عقب خودرو برای راننده به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد .

 

سیستم ایمنی در این خودرو به این منظور کارگذاری شده است که در صورت قرار داشتن یک حیوان یا نشستن سرنشین در قسمت عقب خودرو، راننده در هنگام ترک کردن خودرو از وجود آن‌ها باخبر باشد. همچنین، سیستم راهنمای تشخیص نقاط کور، سیستم کمکی جلوگیری از تصادف در پشت چراغ‌های ترافیک و سیستم کمکی ایمن از خودرو، از نسخه‌های استاندارد سانتافه به نسخه SEL و نسخه‌های بالاتر، انتقال خواهد یافت . در داخل کابین بصورت استاندارد از صفحه نمایش 7 اینچی که از سیستم اندروید اتو و اپل کارپلی بهره می برند استفاده کرده است .

 

پیشرانه سانتافه 2020 مانند  قبلی خود با یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر GDI همراه برخوردار است که توانایی تولید 185 اسب بخار قدرت و یا قدرتی بیشتر از آن را دارد . همچنین یک نسخه توربو شارژ 2 لیتری 4 سیلندر برای موتور سانتافه 2020 تدارک دیده شده که می تواند 235 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده منتقل کند . تمامی این پیشرانه ها با یک سیستم انتقال قدرت 8 سرعته خودکار همراه خواهند بود . هیوندای در سانتافه جدید از همان سایز رینگ و لاستیک مدل قبلی استفاده کرده که سایز 235/55/19 می باشد .

برچسب ها :