ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
گلف نسل هفتم هاچبک آلمانی
نویسنده : Sadeghhaghighat

گلف نسل هفتم هاچبک آلمانی

فولکس واگن یکی از برند های خودرو سازی کشور آلمان است که همانند دیگر رقبایش در آلمان حرفی برای گفتن دارد ، این کمپانی در تولید محصولاتش بسیار موفق بوده و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت و مهم تر از همه قیمت مناسب همه و همه دست به دست هم داده اند تا محصولات این کمپانی مورد توجه قرار گیرد و همگان مشتاق خرید محصولات این کمپانی باشند ، تا حدی با محصولات این کمپانی آلمانی آشنا هستیم ، فلوکس گل و گلف از جمله محصولات بنام این خودرو ساز آلمانی هستند که با ورود این خودرو ها به کشور ایران با استفبال خوبی رو برو شده اند .

 

فلوکس واگن خودروی گلف را در سال 1974 میلادی با عنوان فلوکس گلف نسل 1 روانه بازار کرد ، گلف نسل اول ، اتومبیل تولیدی گروه فولکس واگن در دهه 70 است هدف از تولید این خودرو هدف بسیار والایی بود چراکه برای جانشینی فولکس بیتل آمده بود، درست ماه می 1974 میلادی بود که نسل اول گلف به بازار آمد ، نام گلف برگرفته شده از جریان اقیانوسی گلف استریم است و خود نشان دادن اهمیت این اتومبیل برای کمپانی GTI است ، به دور از تعصب هم که قضاوت کنیم هنوز هم با اینکه چند دهه از تولید نسل 1 گذشته است و در حال حاضر علاقه مندان به این مدل فولکس واگن، نسل هفتم آن را سوار هستند واقعا نسل اول گلف جایگاه ویژه خود را داراست و زمانی که در گونه ای سالم و تمیز آن را می بینیم نا خود آگاه این سرمان است که به سمت آن کج می شود .

 

فولکس واگن گلف یک هاچبک داغ آلمانی است که نسل اول آن در سال 1974 میلادی معرفی شد و تاکنون 7 نسل از آن معرفی شده است. نسل هفتم گلف در سال 2012 معرفی شد و در سال 2016 یک فیس لیفت را دریافت کرد . ماموت خودرو مدتی است که به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران فعالیت می‌کند و گلف را در نسخه VW وارد بازار ایران کرده است  . فولکس جدید از امکانات مدرن تری بهره می برد یک قلب 4 سیلندری 2 لیتری با تزریق مستقیم سوخت به همراه توربو شارژر با قدرت 230 پی اس با گشتاور 350 نیوتن این خودرو را از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت می رساند ، میزان استاندارد آلایندگی گلف جدید یورو 6 پلاس می باشد که این مهم ترین حسن این خودرو می باشد .

 

سیستم پیشرفته قفل کننده الکترونیکی بین چرخ های جلو جهت افزایش پایداری و عدم لغزش در سر پیچ ها یکی از ویژگی های این خودرو است که شما را در مسیر های دشوار و همانطور که گفتیم سر پیچ ها شما گمراه نمی کند . جلو پنجره لانه زنبوری مشکی طراحی شده با نوار کروم و قرمز رنگ با پلاک GTI و سپر های جلو و عقب با طراحی اسپرت و خروجی هوای لانه زنبوری هر کسی را به وجد می آورد . با باز کردن درب و وارد شدن به کابین شاهد صندلیهای فوق اسپرت جلو با چرم مرغوب و دوخت قرمز با قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده به همراه حافظه صندلی و گرمکن های صندلی ها جلو بود و همچنین سر دنده با طراحی آلمینیومی ، روکش چرم رد ها ، دوخت صندلی ها ، فرمان و چرم دنده با رنگ قرمز از اجزای داخلی گلف جدید می باشد که یک تو دوزی کاملا باز و جدید می باشد .

 

فولکس از ایمنی ها برای این هاچبک آلمانی کم نگذاشته و از جمله این ایمنی ها می توان به کنترل پایداری الکتریکی شامل سیستم کمکی ترمز EDL,ASR,ABS,EDTC ، هشدار باز بودن کمربند ایمنی ، سیستم هشدار خستگی راننده ، پشت سری های ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع ، عایق حرارتی شیشه جلو ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو با امکان غیر فعال نمودن برای سرنشین جلو ، کیسه هوای جانبی و پرده ای برای سرنشینان جلو و عقب ، کیسه هوای زانو راننده ، نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد . رینگ های 18 اینچی دور قرمز زیبایی بصری این خودرو را دوچندان می کند . 

برچسب ها :
# گلف