ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بهترین برندهای لاستیک دنیا کدامند؟
نویسنده : Sadeghhaghighat

بهترین برندهای لاستیک دنیا کدامند؟

بهترین برندهای لاستیک دنیا کدامند؟

در دنیایی که انبوه مدل های خودرو مورد استفاده ی مردم قرار می گیرد، لاستیک ها هم در تنوع زیادی موجود می باشند. اما بهترین برندهای لاستیک دنیا همیشه از ویژگی های مطلوب تری برخوردار هستند. در واقع اگر چه امروزه تعداد شرکت های تولید کننده لاستیک مدل های زیادی را تولید می نماید و وارد بازار می نمایند، اما بهترین برند های لاستیک دنیا جزو خاص ترین مدل ها باقی مانده اند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که بهترین برندهای لاستیک کدام ها هستند، در کجا تولید می شوند و چه ویژگی هایی دارند، حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. قطعا پاسخ این سوالات خود را دریافت خواهید نمود.


نمونه هایی از بهترین برندهای لاستیک دنیا

در واقع از آنجا که لاستیک ها نقش زیادی در به راه انداختن خودروها و نیز حرکت آن دارند، باید نسبت به کیفیت و ویژگی های برتر آن ها اطلاعات کاملی داشت. در واقع باید گفت در هر نقطه از جهان که باشید، باید از لاستیک مطلوب و مناسب با نوع خودرو خود انتخاب کنید. در هر صنف و محصول تولیدی، برندها و شرکت های خاصی توانسته اند محصولات بسیار خاص و درجه یک را روانه ی بازار کند. گاهی این برتری آنقدر پررنگ خواهد شد که در سطح جهان آن را به عنوان بهترین برند می شناسند.

کنتیننتال:

اولین مورد از بهترین برندهای لاستیک دنیا که می خواهیم به آن بپردازیم، برند کنتیننتال است. این بند فوق پیشرفته از سال های شروع به کار خود تا به امروز توانسته برای انواع خودروها و حتی موتور سیکلت ها لاستیک های درجه یک را آماده ی مصرف کند. دلیل شهرت و قدرت بالای این مدل از بهترین برندهای لاستیک دنیا را می توان مربوط به تخصصی بودن آن ها دانست. به بیان دیگر لاستیک کنتیننتال را می توان در أنواع جاده های خشک و یا حتی مرطوب مورد استفاده قرار داد. تنوع در میزان کاربری، وجود مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در ساخت و نیز امن بودن هم در استقبال برای خرید هر چه بیشتر این محصول نقش بسزایی داشته اند.

البته شایان ذکر است که از نظر قیمتی هم کنتیننتال حتی برای صاحبان خودروهای لوکس مانند بنز و بی ام و مناسب تر از مدل های دیگر است.

برخی از کاربری های انواع لاستیک کنتیننتال عبارتند از لاستیک های تجاری، مسافری، مدل زمستانی، تمام فصل و ران فلت.


میشلین:

در تعریف برند میشلین به عنوان نمونه از بهترین برندهای لاستیک دنیا، همین بس که از دوچرخه سواران گرفته تا مردم عادی، کامون داران و حتی خلبانان هواپیما با کیفیت بالای آن آشنا هستند. در حقیقت این امر نشان دهنده ی تنوع زیاد و همه فن حریف بودن این برند است. میشلین به تمام جهان ثابت کرده که مواد اولیه بکار برده برای تولید لاستیک های خود را تضمین می کند چرا که برای هر نوع از آب و هوا، شرایط جاده ای و همچنین نوع کاربری وسیله نقلیه مدل های متنوع و بسیار کاربردی را آماده ی مصرف مردم نموده است. عمده ترین دلیل خرید مردم از برند میشلین مربوط به عالی بودن روند فعالیت آن در هنگام استفاده می باشد.

در واقع به دلیل وجود دستگاه های باکیفیت و درجه یک در هنگام تولید این دستگاه ها، همچین توقعی هم امری طبیعی خواهد بود. تفاوتی ندارد که کدام مدل از این نوع برند را برای استفاده در خودرو خود خریداری نموده اید، در هر صورت می توانید از مزیت صرفه جویی در مصرف سوخت هم بهره مند شوید.

بریجستون:

در تعریف این مدل از بهترین برندهای لاستیک دنیا می توان با این نکته آغاز کرد که علاوه بر لاستیک، رینگ نیز جزو تولیدات کشور محسوب می شود. به بیان دیگر از این نظر می توان به کارآمدی بیشتر برند بریجستون در زمینه ی خودرو و لوازم آن اشاره نمود. ویژگی خارق العاده دیگر پیرامون این برند مربوط به نوع مواد اولیه بکار برده در آن به حساب می آید. در حقیقت این برند علاوه بر سود خود به فکر حفظ طبیعت نیز می باشد و از این رو به تولید انواع لاستیک های تجدید پذیر می پردازد.

 

 گودریچ:

در پایان می رسیم به قدیمی ترین و کاربلدترین ها بین بهترین برندهای لاستیک دنیا. بی اف گودریچ به جرات یکی از معدود شرکت هایی است که مدت طولانی بدون ذره ای کاهش کیفیت در تولیدات خود همچنان در صدر بهترین لاستیک ها حضور دارد. از آن جا که کامیون داران و صاحبان خودروهای سنگین همیشه در جاده های صعب العبور و اغلب غیر استاندارد رانندگی می کنند، مسئولان شرکت بی اف گودریچ به این فکر افتادند تا لاستیک هایی را آماده ی مصرف کنند که حتی در شرایط سخت هم بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

یکی از ویژگی های ممتاز کارکنان و صاحبان سرمایه این شرکت، فاصله نگرفتن از مردم است. خیلی از آن ها سعی می کنند حتی در تایم استراحت هفتگی خود، به جاده های مختلف بروند. در واقع آن ها با این کار نیاز مردم به انواع لاستیک ها را بهتر از قبل می شناسند. به همین دلیل هم لاستیک های بی اف گودریچ را می توان در جاده های صعب العبور هم استفاده نمود و لذت گذر مسیر را بدون توقف ادامه داد.

هر کس این حجم از کیفیت را بخواهد، باید خیلی بیشتر از هزینه لاستیک های معمولی را بپردازد. کیفیت بالا، امنیت بیشتر در رانندگی و نیز تطابق آج لاستیک ها با شرایط جاده و نیز نوع کاربری مورد نظر از جمله مزیت های استفاده از بهترین برند های لاستیک دنیا به حساب می آيند.

 

کشورهای تولید کننده بهترین برندهای لاستیک دنیا

برندهای برتر هر کدام در کشورهای مختلفی تولید شده اند. برای مثال برند کنتیننتال ساخته ی کشور آلمان می باشد که از سال ۱۸۷۱ مشغول به تولید لاستیک است.

در صورتی که لاستیک میشلین به دست فرانسوی ها آماده ی استفاده در ماشین های مختلف شده اند. همچنین بریجستون که به نوعی هم در آمریکا و هم در کشور ژاپن کار تولید لاستیک های قدرتمند خود را انجام می دهد. و یا بی اف گودریچ که بیش از یک قرن در آمریکا در زمینه ارایه ی لاستیک های کاربردی مشغول به فعالیت است.

برچسب ها :