ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
تهیه لاستیک نرخ مصوب
نویسنده : Sadeghhaghighat

تهیه لاستیک نرخ مصوب

تهیه لاستیک نرخ مصوب

از آنجا که لاستیک ها نقش مهمی در انتقال نیرو به جهت راه انداختن خودرو دارند، تهیه لاستیک نرخ مصوب جزو مهم ترین کارهای مورد نیاز برای نگهداری مطلوب از خودرو به حساب می آید. در واقع اگر می خواهید هنگام رانندگی در جاده های مختلف، نسبت به جابجایی، فرمان پذیری و حتی ترمزگیری و متوقف کردن خودرو را به راحتی انجام دهید، حتما نسبت به تهیه لاستیک نرخ مصوب خیلی جدی باشید. 

اگر شما هم می خواهید پیرامون تهیه لاستیک نرخ مصوب اطلاعات جامع و دقیقی را کسب نمایید، حتما این مقاله را تا آخر به طور دقیق مطالعه کنید.


 خرید اینترنتی لاستیک نرخ مصوب

نیاز به تعویض تایر خودروها برخلاف تصور خیلی از راننده ها، نه تنها پس از آسیب های جدی مانند تصادف های جاده ای، بزرگراهی و یا برخوردهای دیگر بلکه پس از گذشت چندین سال استفاده هم باید تعویض گردند. از این رو شاید بتوان گفت هر روز سال شاید چندین نفر نیاز به تهیه تایر جدید برای خودرو خود داشته باشند.

به بیان دیگر تهیه لاستیک معمولا جزو مشکلات راننده ها است. قیمت بالای مواد اولیه تولید لاستیک ها مانند دیگر قطعات مورد نیاز برای استفاده مطلوب از خودرو باعث شده تا خیلی ها برای خرید آن مشکل داشته باشند.

به دلیل همین اهمیت بالای وجود لاستیک باکیفیت در تمام خودروها، طرح های زیادی هم برای رفاه حال راننده ها توسط دولت انجام گرفته است. در واقع دولت از طریق دستور به بخش های تولید معتبر در سطح کشور مبنی بر ارائه  ی لاستیک نرخ دولتی باعث شده تا مردم راحت تر بتوانند لاستیک های باکیفیت و درجه یک را برای خودروهای خود تهیه نمایند.

در ابتدا تنها شیوه ی دسترسی و اطلاع رسانی برای خرید لاستیک نرخ مصوب به صورت حضوری بود. یعنی مردم مجبور بودند تا فاصله زیادی را طی نمایند تا بتوانند فقط برای دریافت لاستیک نرخ مصوب ثبت نام نمایند. این موضوع برای رانندگانی که فاصله دورتری نسبت به مرکز شهر داشتند، خیلی دشوار بود.

اما در حال حاضر امکان تهیه اینترنتی لاستیک نرخ مصوب توسط تولید کنندگان معتبر در سطح کشور فراهم شده است. این امکان به خصوص برای آن دسته از رانندگان که فاصله های زیادی با مراکز ارائه  دهنده لاستیک های قیمت مناسب دارند، خبر بسیار خوشحال کننده ای است. چرا که باعث شد در منزل خود بنشینند و تنها با ورود به وب سایت های مربوطه برای دریافت لاستیک نرخ مصوب ثبت نام نمایند.

تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از همین طریق وارد می نمایید و با توجه به تقویم زمانی موجود در سایت نسبت به دریافت لاستیک خود اقدام خواهید نمود.


چرا لاستیک نرخ مصوب بخریم؟

شاید خیلی ها بگویند که حالا چرا لاستیک نرخ مصوب تهیه کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم با این کار به وضعیت اقتصادی خود کمک می کنید. یعنی با وجود لاستیک نرخ مصوب شما هزینه ی کمتری نسبت به حالت خرید

آزاد پرداخت خواهید نمود. از این نظر که واسطه های انبوه موجود در مسیر رسیدن تایر از تولید کننده لاستیک تا مصرف کننده ها، در این طرح حذف خواهند شد، امری طبیعی است که باعث می شود هزینه ی حمل و نقل، سود واسطه ها و نیز هزینه های اضافی بسته بندی های مختلف از قیمت نهایی کاسته شود.

در حقیقت ما در این مقاله قصد داریم تا کسانی که در مورد تهیه لاستیک های قیمت مناسب اطلاعاتی ندارند را هوشیار نماییم تا اگر شما هم تا به حال از این فرصت خوب برای تهیه لاستیک مورد نیاز خودرو خود استفاده ننموده اید، حتما با بررسی وب سایت شرکت های تولید کننده لاستیک می توانید لاستیک قیمت مناسب را خریداری نمایید. در واقع تفاوتی ندارد که مدل خودرو شما چیست، چه خودرو شما عمومی باشد و چه خودر شخصی داشته باشید، در هر صورت لاستیک قیمت مناسب به شما هم خواهد رسید.

شرایط مورد نیاز برای تهیه لاستیک نرخ مصوب

اما از مزیت های خرید لاستیک مصوب که بگذریم، مهم ترین مسئله مربوط به شرایط مورد نیاز برای دریافت این لاستیک ها است. به دلیل تقاضای زیاد رانندگان برای تهیه لاستیک با قیمت مناسب، قرار دادن شرایط و ضوابط خاص در مورد تهیه این نوع از لاستیک ها منطقی به نظر می رسد.

برای آن که بتوانید لاستیک های دولتی با نرخ مصوب را تهیه نمایید، باید حتما مدارک ماشین اعم از  کارت ماشین و نیز مدارک شخصی خود به عنوان راننده مانند کارت ملی و شناسنامه را به همراه خود داشته باشید. همانطور که در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم، در صورت استفاده از شیوه غیر حضوری لازم است تا تصویر مدارک ذکر شده و نیز اطلاعات درخواست شده را با دقت هر چه بیشتر انجام دهید.


مزیت ارائه  لاستیک نرخ مصوب برای تولید کننده

برای آن که تولید کننده تایر بتواند محصولات خود را به مشتریان بیشتری ارائه  کند، واجب است تا این ماموریت را حتما به شکل کاملا عادلانه به انجام برساند. دریافت و بررسی اطلاعات خودرو و راننده مالک آن نیز به همین علت صورت می گیرد تا هر کس بتواند در سال حداکثر دوبار درخواست خرید این مدل از لاستیک ها را داشته باشد. در واقع این طرح هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده مزیت های متعددی به همراه خواهد داشت.

در اغلب اوقات کیفیت لاستیک های تولید شده در برخی تولیدی ها آنقدر بالا است که مشتریان سعی می کنند حتی در صورت اتمام سهم لاستیک دولتی، آن ها را با قیمت آزاد نیز خریداری نمایند. چه بسا ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که نه تنها فقط بر اساس نظارت دولت بلکه در برخی اوقات به شکل کلی تمام محصولات تایرهای تولید شده در برخی کارخانه ها فقط با نرخ مصوب وارد بازار شوند. در صورت انجام شدن این طرح، دیگر شاهد هیچ گونه نگرانی نسبت به تهیه لاستیک برای اغلب مردم وجود نخواهد داشت. شرط موفقیت اینگونه طرح ها علاوه بر سخت گیری و دقت ارائه  کنندگان، نیاز به همکاری مردم هم خواهند داشت.

اگر مردم می خواهند تا هر موقع از سال که خواستند بتوانند به لاستیک با نرخ مطلوب دسترسی داشته باشند، باید با تولید کنندگان همکاری نمایند. با این وجود سودجویان و کلاهبرداران این حوزه دیگر نمی توانند قیمت ها را بالا ببرند و بازار را خراب کنند.