ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
ارزان ترین خودروهای دنده اتوماتیک
نویسنده : Melika Piri

ارزان ترین خودروهای دنده اتوماتیک

 

یکی از مهم ترین ملاک ها برای انتخاب و خرید یک خودرو میزان بودجه ای که برای خودرو کنار گذاشته شده بر میگردد و طبیعی است که هرچقدر این میزان بودجه بالاتر باشد شما میتوانید خودروای جدید تر و با آپشن های بالاتری را انتخاب خریداری کنید . امروزه یکی از اصلی ترین معیار های انتخاب خودرو , دنده اتوماتیک بودن آن خودرو میباشد که علت آن راحتی بیشترراننده خودرو است و اگر خودرو دنده اتومات باشد راننده از تعویض دنده و فشردن مداوم کلاچ راحت میشود و این امر در راحتی راننده تاثیر زیادی دارد  و به همین علت این نوع خودروها قیمت بالاتری نسبت به خودروهای دنده ای دارند و همین دنده اتومات بودن خودرو تاثیر بسیاری بر روی عملکرد خودرو دارد که از بهبود عملکرد ها میتوان به مصرف سوخت کمتر و هزینه نگهداری کمتر اشاره کرد. در این مقاله مارا همراهی کنید تا به خودروهای اتومات که دارای قیمت مناسب هستند اشاره کنیم و به آنها بپردازیم .

 

ارزان ترین خودروهای اتوماتیک

1 . خودروی پژو 207

همانطور که میدانید پژو 207 نسل بعدی پژو 206 است که هر دوی این خودروها در بازار ایران بسیار محبوب میباشند که لازم به ذکر است که خودروی پژو 207 در لیست خودروهای که دارای دنده اتومات هستند ,قرار گرفته است و یکی از ارزان ترین خودروهایی است که میتوانید با فیلتر دنده اتوماتیک آن را خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت ایران خودرو , خودروی پژو 207 را در دو نوع اتوماتیک و دنده ای به تولید رسانده که این دو مدل از لحاظ فنی تفاوتی با هم ندارند و فقط اما همانطور که در ابتدای مقاله مطالعه نمودید, خودروهای دنده اتوماتیک قیمت بالاتری نسبت به خودروهای دنده ای دارند و این امر در خودروی پژو 207 نیز صدق میکند و نسخه دنده اتوماتیک خودرو پژو 207 در حدود 100 ملیون تومان با نسخه دنده تفاوت قیمت دارد. لازم به ذکر است که در این خودرو از پیشرانه TU5 و همچنین از گیربکس چهار سرعته AL4 استفاده شده است و همچنین این خودرو نسبت به رقبای هم قیمت خود از شتاب بهتری نیز برخوردار است و دارای ظاهر زیبا میباشد و میتواند نیاز های یک خانواده را از یک خودروی اتوماتیک به خوبی برآورده کند.

 پيو 207 خودروای دنده اتوماتیک و ارزان

2 . تندر 90 اتوماتیک

یکی دیگر از خودروهای که در بازار ایران حتی با شرایط قدیمی بودن گیربکس آن هنوز فروش خوبی دارد و در بین مردم محبوب است ,خودروی تندر 90 اتوماتیک میباشد و بر روی این خودرو به عنوان یک خودروی دنده اتومات خوب میتوان با خیال راحت حساب باز کرد و در بین رقبای هم قیمت خود گزینه خوبی می باشد و با این که از آپشن خاصی بهره نمیبرد اما در بین رقبای خود میتوان به عنوان خودرو ای کم هزینه اشاره نمود. از مشخصات این خودرو میتوان به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و همچنین حداکثر قدرت که به 105 اسب بخار میرسد میتوان اشاره نمود.

 تندر90 اتوماتیک

3 . ساینا

یکی از خودروهایی که در میتوان به عنوان ارزان ترین خودروهای دنده اتوماتیک اشاره کرد خودروی ساینا میباشد که یکی از خودروهای محبوب شرکت سایپا می باشد که فرق چندانی با خودروهای دیگر این شرکت همانند تیپا ندارد. یکی از آپشن هایی که خودروی ساینا ان را دارا است دنده اتوماتیک است که موجب شده افراد به دلیل قیمت به صرفه نسبت به دیگر خودروهای دنده اتوماتیک به سمت آن بروند. لازم به ذکر است که با توجه این خودرو از گیربکس  CVT بهرره میبرد از این خودرو نباید عملکرد بسیار خوبی داشت اما با توجه به قیمتی که دارد دارای عملکرد مطلوب و معمولی ای می باشد و افرادی که به دنبال خودروای ارزان اما دنده اتومات میگردند میتواند گزینه مناسبی باشد.

 خودروی اتوماتیک ساینا

4 . دانگ فنگ H30

یکی از خودروهای محبوب چینی که در ایران دارای محبوبیت خوبی است و طرفداران مختص به خود را دارد خودروی دانگ فنگ  H30 می باشد و لازم به ذکر است که این خودروی چینی توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ می شود و میتواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما باشد زیرا از لحاظ جادار بودن داخل کابین میتواند به خوبی رضایت شمارا جلب کند و دارای آپشن های نسبتا خوبی می باشد اما لازم به ذکر است که این خودرو نیز در نوبه خود دارای معایبی می باشد که میتواند بر مزایای آن قالب شود که میتوان به کیفیت ساخت نسبتا پایین آن یا همچنین مصرف سوخت بالای آن در مسیرهای شهری اشاره نمود. اما این خودرو نیز دارای مزایای میباشد که یکی از مزایای این خودرو گیربکس آن می باشد که این خودرو از یک گیربکس چهار ساعته بهره میبرد که دارای عملکرد بسیار خوبی در خودرو می باشد و از این بابت میتواند رضایت شمارا جلب نماید.

 خودروی دانگ فنگ H30

5 . کوئیک

یکی از خودروهای ارزان ایرانی که توسط شرکت ایران خودرو تولید میشود خودروی کوئیک می باشد که میتوان گفت خودرو ای نسبتا جدید در ایران می باشد که دارای آپشن های خوبی از جمله گیربکس CVT  و یا حتی دارای نمایشگر داخل کابین خودرو نیز می باشد. لازم به ذکر است کوئیک نیز خودروای مشابه به خودروی ساینا می باشد که در کمی قبل به آن نیز به عنوان یکی از خودروهای ارزان نسبت به دنده اتوماتیک بودن آن پرداخته شد. اگر به دنبال خودروای با مشخصات مطلوب و دنده اتوماتیک اما ارزان میگردید خودروی کوییک میتواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد.