ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
با خودروهای کم استهلاک چینی آشنا شوید
نویسنده : Melika Piri

با خودروهای کم استهلاک چینی آشنا شوید

 

 

خودروهای چینی مدت هاست است که مهمان دائمی بازار ایران شده اند و توانسته اند توجه خریداران را با کیفیتی که از خودروها ارائه میدهند جلب کند و درواقع میتوان گفت که خودروهای چینی بخش مهم و وسیعی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است و به این سبب اغلب افراد به هنگام خریدن خودرو , خودروهای چینی را در الویت خود قرار میدهند . یکی از دلایلی که توانسته موجب درخشان شدن خودروهای چینی در بین ایرانیان یا حتی در بازار جهانی شود به دلیل استهلاک کم این خودروها در طولانی مدت می باشد که این امر معیار بسیاری از افراد برای خرید یک خودرو می باشد . خودروهای چینی توانسته اند با مشخصاتی که در اختیار خریداران خود میگذارند توجه آن ها را به خود جلب کند و در این مقاله قصد دارید به خودروهای چینی ای که از استهلاک کم و افت کمی برخوردار هستند اشاره نمایم . اگر قصد خرید خودروی چینی با استهلاک کمی را دارید این مقاله میتواند برای شما کمک کننده باشد پس در صورت تمایل ما را در این مقاله همراهی کنید.

 

معرفی خودروهای کم استهلاک چینی

1 . جک S5 اتوماتیک

جک S5 اتوماتیک

یکی از خودروهای چینی که توانسته در بازار جهانی و داخلی کشورمان به دلیل ظاهری زیبا که شباهت های نیز با خودروی هیوندای توسان دارد به فروش خوبی برسد و مورد توجه افراد به ویژه افرادی که طرفدار خودروهای کراس اوور است باشد . از دیگر دلایلی که موجب موفقیت این خودرو شد به مشخصات فنی به همراه امکانات و تجهیزات مناسب بود که با قیمتی که این خودرو عرضه شده بود تناسب داشت و میتوانست یک انتخاب مناسب برای افراد کراس اوور پسند باشد که از مشخصات فنی این خودرو میتوان به موتور 2 لیتری توروبو اشاره نمود که حدود 174 اسب بخار و گشتاورد آن به 265 نیوتن متر میرسد. همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو 11.5 ثانیه می باشد  که به این دلیل و شتاب سریع این خودرو میتوان بر روی این خودرو حساب باز کرد و میتوان از این خودرو به عنوان یک کراس اوور چینی کم استهلاک نام برد . درصورتی که تمایل داشته باشید تا بیشتر درباره این کراس اوور زیبا بخوانید میتوانید مقاله " بررسی مزایای خودروی S5 "  را مطالعه کنید .

 

2 . چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 توربو یکی دیگرخودروهای محبوب چینی است که بنا به دلایل مختلفی از جمله زیبایی طراحی بدنه و مشخصات فنی مطلوبی که دارد توانسته مورد توجه افراد قرار بگیرد و یکی از اصلی ترین مورد های انتخابی به هنگام خرید خودرو در افراد باشد . از مشخصات فنی این سدان زیبا میتوان به موتوری با حجم 1.5 لیتری توربو شرژ اشاره نمود که دارای 4 سیلندر و همچنین 16 سوپاپ می باشد . این خودرو قادر به تولید توانی معادل 144 اسب بخار می باشد که 210 نیوتن متر گشتاورد دارد  همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو 9.8 می باشد . این خودرو با مشخصات فنی ای که دارد توانسته به لیست خودروهای با افت کیفیت کم تبدیل شود . در مقاله ای با عنوان " 5 دلیل برای خرید خودروی چری آریزو " با این خودرو به صورت کامل آشنا شده ایم که در صورت تمایل میتوانید آن را مطالعه نمایید .

 

3 . ام وی ام X22

این خودرو به ویژه در نسخه فول آپشن توانسته خود را بسیار خود را در دل خریداران جا کند و به همین سبب موجب شده تا به خودروای پر فروش تبدیل شود . از مشخصات این خودرو میتوان به یک موتور با حجم 1.5 لیتری اشاره نمود که توانایی تولید قدرتی معادل 105 اسب بخار را دارد . این خودرو علاوه بر مشخصات فنی مطلوبی که دارد توانسته طراحی بدنه ای که دارد مورد استقبال افراد قرار بگیرد. این خودرو با مشخصات فنی ای که دارد توانسته به یک خودروی کم استهلاک تبدیل شود و بتواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید خودرو در لیست خریداران خودرو قرار گیرد .

 

4 . جک J4

 

جک J4

یکی از خودروهای چینی که از قیمت به صرفه ای نیز به نسبت مشخصاتی که دارد بهره میبرد خودروی جک J4 می باشد که خودروای کم استهلاک با قیمتی اقتصادی می باشد که حدود 10 سالی از تولید آن میگذرد که توسط شرکت کرمان موتور وارد بازار کشورمان شد . از مشخصاتی که خودروی جک J4  از آن برخوردار است میتوانیم به پیشرانه 4 سلیندر 16 سوپاپ اشاره کنیم که دارای حجمی معادل 1.5 لیتر می باشد که قادر به تولید 103 اسب بخار و 146 نیوتن متر گشتاورد است . لازم به ذکر است که نیروی تولید شده توسط پیشرانه از طریق یک جعبه دنده اتومات CVT به چهار چرخ خودرو منتقل میشود. لازم به ذکر است که شتاب  صفر تا صد این خودرو در 11 ثانیه اتفاق می افتد که  این امر توانسته جک J4 را به یک خودروی به صرفه شهری تبدیل نماید . اگر تمایل دارید که بیشتر راجع به این خودروی به صرفه شهری بخوانید پیشنهاد میکنیم که مقاله ای با عنوان " با مزایا و معایب جک J4 " را مطالعه کنید .

 

5 . دانگ فنگ H30

دانگ فنگ H30

دانگ فنگ H30 یکی دیگر از خودروهای محبوب چینی میباشد که در ایران از محبوبیت خوبی برخوردار است که توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ و عرضه میگردد و همچنین این خودرو میتواند گزینه ای بسیار خوب برای افرادی که به دنبال خودروای جادار میگردند باشد و از دیگر نکات مثبت این خودرو میتوان به آپشن های مطلوب و همچنین استهلاک کم آن اشاره نمود . این خودرو از یک موتور با حجم 1.6 لیتر برخوردار است که حداکثر توان تولیدی آن به 105 اسب بخار میرسد و گشتاورد این موتور نیز 142 نیوتن بر دقیقه می باشد . همچنین شتاب صفر تا صد آن به 12.5 کیلومتر میرسد و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر به 7.4 لیتر میرسد .