ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
معرفی خودروی تیگارد X35
نویسنده : Melika Piri

معرفی خودروی تیگارد X35

 

همانطور که میدانید خودروهای کراس اوور بازار داغی در سراسر جهان دارند و اغلب از مشخصات فنی خوبی بهره مند هستند . خودروی تیگارد X35 یکی از خودروهای کراس اوور چینی است که که جزء جدید ترین خودروهای معرفی شده به بازر می باشد و شرکت خودروسازی سانیار قصد دارد به زودی تولید آن را آغاز کند و به فروش برساند و درواقع میتوان گفت خودروی تیگارد X35 با مشخصات فنی ای که دارد میتواند یک رقیب بسیار سر سخت برای دیگر خودروهای چینی باشد . لازم به ذکر است که تاریخ و زمان قطعی این خودرو هنوز مشخص نشده است اما شرکت خودروسازی سانیار برخی از مشخصات این خودرو مانند مشخصات فنی موتور و ظاهری و مشخصاتی دیگر را در رونمایی این خودرو اعلام نموده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت . ما را در این مقاله همراهی کنید تا با این کراس اور زیبا بیشتر آشنا شویم .

 

مشخصات فنی تیگارد X35

مشخصات فنی تیگارد X35

خودروی تیگارد X35 مانند اکثر خودروهای چینی از یک پیشرانه با حجم 1.5 لیتری توربو بهره میبرد که کد آن A151R1 می باشد و توسط سانیار موتور به بازار عرضه خواهد شد . همچنین از مشخصات دیگر این موتور میتواند به حداکثر قدرت آن اشاره نمود که حداکثر قدرت این پیشرانه 150 اسب بخار می باشد و گشتاورد آن به عددی معادل 210 نیوتن متر گشتاورد میرسد که این نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر CVT به چرخ های جلوی خودرو انتقال پیدا میکند و موجب حرکت خودرو میشود. از دیگر مشخصات این خودرو میتوان به فاصله محور چرخ های آن اشاره نمود که فاصله محور چرخ ها در این خودرو به 2.75 متر میرسد و این امر موجب شده تا این خودرو از نظر ابعاد شباهت زیادی به خودروهایی چون هایما S5 و یا همچنین جک S3 داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 7.2 لیتر می باشد . این مشخصات تمام مشخصاتی بود که شرکت سانیار موتور در قسمت مشخصات فنی این خودرو اعلام کرده است و درواقع میتوان گفت که خودروی تیگارد X35 از لحاظ مشخصات فنی طوری نیست که افراد جذب مشخصات فنی قوی آن شوند اما در رده و کلاس خود حرفی برای گفتن دارد و میتواند وارد عرصه رقابت با خودروهای هم رده خود شود .

 

طراحی ظاهری تیگارد X35

طراحی ظاهری تیگارد X35

با نگاه اول به خودروی تیگارد X35 میتوانید متوجه به روز بودن طراحی این خودرو شوید . در اصل میتوان گفت که طراحان این خودرو توانسته اند خودروای جذاب و و ظاهری زیبا تولید و معرفی کنند که میتواند در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد . یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب جذابیت دو چندان این خودرو شده به جلوپنجره بزرگ آن ارتباط پیدا میکند که با پس زمینه تیره ای که دارد و همچنین حالت چراغ های دی لایتی که بر آن تعبیه شده و نوع طراحی سپر این خودرو , موجب شده تا این خودرو به یک خودروی تهاجمی تبدیل شود که میتواند جذابیت بالایی را از خود به نمایش بگذارد . این خودرو در طراحی جانبی همانند طراحی نمای جلوی خودرو آن چنان حرفی برای گفتن ندارد و از طراحی نسبتا ساده ای برخوردار است اما مواردی مانند طرح تراش خورده رینگ ها یا حتی ستون C مشکی رنگ موجب شده تا نمای جانبی این خودرو بتواند تا حدی از حالت یکنواختی خارج شود و طراحی مطلوبی را رقم برند . نمای پشتی این خودرو همانند نمای جانبی از طرحی ساده برخوردار است که علت اصلی این امر به نوع و طراحی سپر آن می باشد اما چراغ هایی که به کار رفته در نمای پشتی  این خودرو موجب شده تا خودرو از یکنواختی و یک دستی خارج شود و طراحی زیبا تری به خود گیرد . همچنین نوار مشکی که در کنار خطوط در صندوق عقب به کار فته موجب شده تا شاهد طراحی قابل قبولی از این کراس اوور باشیم .

 

طراحی داخلی و کابین خودروی تیگارد X35

طراحی داخلی و کابین خودروی تیگارد X35

طراحان خودروی تیگارد X35 نتوانسته اند مانند دیگر خودروهای چینی کابینی پر زرق و برق را تعبیه کنند اما طراحی کابین داخلی این خودرو به گونه ای تعبیه شده که در نگاه اول میتوان جسارت به خرج رفته برای طراحی کابین داخلی این خودرو را متوجه شد و میتوان گفت که طراحی این خودرو از طراحی و تعادل عجیب اما زیبایی برخوردار است که میتواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند . طراحی جسورانه کابین این خودرو با در محل تعبیه پنل سیستم تهویه مطبوع به اوج خود میرسد و در پنل جلویی کابین خودرو کاملا شاهد طراحی جدیدی هستیم . نکته ای که در این خودرو به چشم می آید استفاده طراحان از ترکیب و هماهنگی رنگ نمای ظاهری و داخلی خودرو می باشد که استفاده از رنگ مشکی مات و استیل مات موجب شده تا شاهد هارمونی زیبایی در خودرو باشیم . یکی از نکاتی که خوشبختانه طراحان این خودرو به آن اهمیت داده اند , استفاده از متریالی مرغوب و با کیفیت است که استفاده از آن موجب جذابیت دوچندان کابین این خودرو شده است و میتواند حس خوب کیفیت و مرغوب بودن را به سرنشینان خودرو انتقال دهد .

 

آپشن ها و امکانات رفاهی خودروی تیگارد X35

آپشن ها و امکانات رفاهی خودروی تیگارد X35

تیگارد X35 در زمینه آپشن ها و امکانات رفاهی توانسته ار برخی از رقبای خود پیشی بگیرد اما از آن سو در این زمینه از برخی ضعف هایی نیز برخوردار است اما به گفته شرکت سازنده , این خودرو در نسخه کامل ترین تیپ خود قرار ندارد . از آپشن ها و امکانات رفاهی میتوان به کروز کنترل , سنسور پارک دنده عقب , سیستم استارت بدون کلید , سقف پانوراما , دی لایت , سیستم مالتی مدیا با مانیتور 8 اینچی لمسی همراه با دوربین دنده عقب , آینه های جانبی دارای گرمکن و راهنما با قابلیت تنظیم برقی , ترمز پارک برقی , کنترل پایداری الکتریکی ESP , کنترل شروع حرکت در سربالایی HAC , مجهز به 2 ایربگ اشاره نمود .