ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
برترین برندهای خودروسازی جهان چه نام دارند؟
نویسنده : Melika Piri

برترین برندهای خودروسازی جهان چه نام دارند؟

 

 

 

 

صنعت خودروسازی , همواره یکی از محبوبت ترین صنعت های موجود در جهان بوده و بازار رقابت در این صنعت بسیار داغ است . سالانه برندهای خودروسازی متعددی خودروهایی در کلاس های متفاوت با آپشن های متعددی وارد بازار میکنند و سعی بر افزایش کیفیت خودروهای خود دارند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند و همچنین بتوانند خودروای در شان برند تولیدی , وارد بازار کنند و بر اعتبار خود بی افزایند . درواقع نام برند خودرو یکی از مهم ترین معقوله هایی است که افراد به هنگام خرید به آن توجه میکنند و طبق آمارهای موجود اغلب افراد بدون اطلاع از مشخصات خودروی مورد نظر , بر نام برند خودرو تعصب دارند و همواره از خودروهای برند محبوب خود حمایت میکنند و طبیعی است که این اعتماد افراد برای برندهای مختلف خودرو , یک شبه به وجود نیامده و این واکنش نشان از عملکرد صحیح  برند های خودروسازی دارد و به این معناست که برندهای خودروسازی توانسته اند در طی سال های متوالی خودشان را به مشتریان خود ثابت کنند و از لحاظ کیفیت , مشتریان خود را راضی نگه دارند و خریداران خود را به و مشتریان وفادار تبدیل کنند . در این مقاله قصد داریم به تعدادی از معروف ترین برند های خودروی جهان بپردازیم که بیشترین محبوبیت را در بین مردم و جهان برخوردار هستند و با آن ها آشنا شویم به همین جهت پیشنهاد میکنیم که تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید .

 

برترین برندهای خودروسازی در جهان

 

 1 . بی ام و

BMW

بی ام و یا گروه خودروسازی باواریا یکی از معروفت ترین برندهای خودروسازی در جهان می باشد که در لیست برترین خودروهای جهان در هر زمان نام این برند خودنمایی میکند و امکان ندارد که طرفدار خودروهای به روز و جذاب باشید و از خودروهای بی ام و خبردار نباشید . این برند خودروسازی آلمانی  یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندهای خودروسازی آلمانی است که که به اختصار BMW نام برده میشود و نام کامل این برند Bayerische Motoren Werke AG می باشد که اغلب در بین مردم با نام بی ام و شناخته میشود . همچنین لازم به ذکر است که این برند خودروسازی علاوه بر تولید خودروهای لوکس , به ساخت موتور سیکلت نیز میپردازد که به روز ترین موتور سیکلت های دنیا متعلق به برند BMW می باشد و بنا بر گفته های موجود , موتور برقی های این برند خودروسازی با برند قدرتمند تسلا رقابت میکند . این برند آلمانی محبوب برای اولین در سال 1916 در شهر مونیخ آلمان فعالیت خود را به صورت جدی آغاز نمود و توانست به عنوان یک برند جهانی در بسیاری از کشورها محصولات خود را با بالاترین کیفیت به فروش برساند و در سراسر جهان برای خود مشتری جمع کند و با تکنولوژی ای که در اختیار خریداران خود قرا میدهد , موجب میشود تا سهم بیشتری در بازار خودروی جهانی داشته باشد .

 

2 . مرسدس بنز

Mercedes benz

هرکجا که بحثی از خودروهای سنگین و با وقوار بوده , نام برند مرسدس بنز در آن جا به خوبی هرچه تمام درخشیده است که این برند یکی دیگر از محبوب ترین برند های جهانی است که در تمام دنیا همواره طرفداران ثابت خود را به شکل قدرتمندی دارد . درواقع خودروهای مرسدس بنز تعریفی بسیار مناسب برای تشریح خودروای لوکس می باشند که با تولیداتی که دارند میتوانند به راحتی بازار جهانی خودرو را به هیجان بی اندازند . درواقع شرکت خودروسازی مرسدس بنز یکی از قدیمی ترین برند های خودروسازی می باشد که فعالیت خود در برای اولین بار در سال 1926 آغاز نموده و همواره در صنعت خودرو , برندی پیشگام بوده است و شاید برایتان جالب باشد که با این که خودروهای مرسدس بنز به خودوهای شیک و لوکس معروف هستند اما خودروهای این برند در مسیر مسابقه های خودرو رانی , دارای شهرت جهانی هستند . درواقع اصلی ترین چیزی که در خودروهای این برند خودروسازی دیده میشود , خلاقیت , پختگی و تجربه است که موجب شده بخش بسیار بزرگی از بازار خودروهای لوکس را به خود اختصاص دهد .

 

 

3 . فولکس واگن

volkswagen

یکی دیگر از برند های معروف و بزرگ خودروسازی برند فولکس واگن می باشد که یکی از بزرگترین برند های خودروسازی در سطح جهان می باشد . این برند نیز همانند برند خودروسازی BMW  , برندی از کشور آلمان می باشد که در طی سالیان سال توانسته جایگاه خود را حفظ کند و به عنوان برترین  شرکت خودروسازی در سطح جهان شناخته شود . شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که دیگر برند های محبوبی همانند لامبورگینی , پورشه , آئودی , اسکانیا و بوگاتی و ... در زیر مجموعه این برند خودروسازی می باشند . درواقع این برند خودروسازی در صنعت خودروسازی به نام غول صنعت خودروسازی نام گرفته است و تاریخچه شروع فعالیت این برند جهانی به اواسط دهه 30 میلادی ارتباط پیدا میکند . درواقع نام فولکس واگن در زبان آلمانی به معنای " خودروای در خدمت مردم  " می باشد و که به علت تولید خودروهای فولکس واگن در دوران هیلتر , این شعار به شدن مورد استقبال مردم قرار گرفت  و نقطه عطفی برای شروع محبوبیت این برند خودروسازی شد .

 

4 . هیوندای

hiyundai

هیوندای یکی دیگر از محبوب ترین برند های خودرو در سطح جهان می باشد که برندی از کشور کره جنوبی می باشد که فعالیت خود را از سال 1967 در شهر سئول آغاز نموده است و برندی محبوب در بین کشور های جهان به حساب می آید . درواقع خودروهای تولیدی این برند خودرسازی از کلاس هاچ بک تا کراس اوور و سدان اغلب مورد استقبال مردم قرار گرفته و اغلب خودروهای این برند خودروسازی توانسته اند فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی ثبت کنند . از محبوب ترین خودروهای این برند خودروسازی میتوان به هیوندای i10 , هیوندای النترا و هیوندای اکسنت و ... اشاره نمود که با استقابل بی نظیری از مردم جهان مواجه شده اند .