ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بررسی خودروی هیوندا النترا 2022
نویسنده : Melika Piri

بررسی خودروی هیوندا النترا 2022

 

 

خودروهای سدان به دلیل ظاهر و ابعاد و دیگر ویژگی هایی که دارند توانسته اند بیشترین جذابیت را بین خودروها داشته باشند و افراد زیادی را جذب خود کنند و فروش بسیار بالایی در بازار جهانی و همچنین در بازار ایران نیز داشته باشند . یکی از جدید ترین و محبوب ترین سدان ها خودروی هیوندا النترا 2022 می باشد که میتوان گفت که پکیجی کامل برای افراد اسپرت پسند می باشد و با توجه به ظاهر جذاب و اسپرتی که دارد از مشخصات خوب و قیمتی به صرفه نیز برخوردار است و همانطور که در مقاله " معرفی بهترین خودروهای زیر 20 هزار دلار " اشاره نمودیم , میتواند در لیست خودروهای وارداتی به کشور نیز قرار گیرد . همچنین لازم به ذکر است که در سال 2021 هیوندا النترا چنان سرو صدا به پا کرد که توانست جایزه بهترین خودروی سال آمریکای شمالی را از آن خود کند و میتوان گفت که در دسته پروفروش ترین سدان ها در بازار نیز قرار دارد . در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این سدان جذاب آشنا شویم .

 

مشخصات فنی خودروی هیوندا النترا 2022

مشخصات فنی خودروی هیوندا النترا 2022

یکی از ویژگی های که موجب جذاب تر شدن این خودرو شده , به مشخصات فنی آن ارتباط میکند و از مشخصات این خودرو میتوان به پیشرانه آن اشاره نمود که طراحان این خودرو پیشرانه توربو شارژ  2 لیتری در نظر گرفته اند که قدرت آن به 280 اسب بخار میرسد . از دیگر مشخصات هیوندا النترا 2022 میتوان به وجود یک جعبه دنده شش سرعته با تطبیق دور اتوماتیک استاندارد و همچنین یک گیربکس دوکلاچه هشت سرعته اشاره نمود . درواقع مشخصاتی که موتور این خودرو از آن بهره میبرد این توانایی را به خودرو میدهد تا در مدت زمان 10 ثانیه به شتاب صفر تا صد خود دست پیدا کند . همچنین مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به 7.4 لیتر می رسد و قادر است که 205 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و از دیگر مشخصات این خودرو میتوان به ظرفیت باک بنزین و صندوق بار این خودرو اشاره نمود که برای باک بنزین ظرفیت 50 لیتر و برای گنجایشش صندوق بار ظرفیتی 408 لیتر گنجایش در نظر گرفته شده است .

 

طراحی ظاهری خودروی هیوندا النترا 2022

طراحی ظاهری خودروی هیوندا النترا 2022

یکی اصلی ترین بخش هایی که در خودروی هیوندا النترا 2022 توانسته تا بیشترین جلب توجه را کند و نگاه ها را به سمت خود بکشاند , در زمینه طراحی بدنه می باشد . طراحان این خودرو با استفاده از خطوطی شکسته و خلاقیت بی نظیر در این خودرو , توانسته اند هیوندا النترا را به یک خودروی چشمگیر تبدیل کنند . از نکاتی که موجب جذابیت این خودرو شده است میتوان به تکه مشکی براقی اشاره کرد که با چراغ های جلویی این خودرو ادغام شده که موجب جذابیت دو چندان این خودرو شده است  و همچنین خطوط شکسته و تیزی که با طیفی براق به چشم میخورد جذابیت این خودرو را دو چندان کرده و موجب اسپرت دیده شدن این خودرو شده است . همچنین رینگ های که این خودرو از آن بهره میبرد موجب شده تا خودرو به خود حالت مهیجی بگیرد . در کل میتوان گفت که هیوندا النترا 2022 توانسته از ظاهر اسپرت و جذابی بهره ببرد که انتخابی بسیار مناسب برای افراد به ویژه جوانان اسپرت پسند می باشد .

 

کابین خودروی هیوندا النترا 2022

کابین خودروی هیوندا النترا 2022

طراحان این خودرو برای طراحی داخلی این خودرو فضایی جادار و راحت را در نظر گرفته اند و فضای داخلی این خودرو نسبت به خودروهایی مثل هیوندا سیویک 2022 یا حتی نیسان سنترا بیشتر است و از برای این خودرو از متریال مرغوبی استفاده شده که موجب جذابیت دوچندان کابین این خودرو شده است . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو را میتوان حالت موقتی اوور بوست دانست که به صورت یک دکمه بر روی فرمان خودرو تعبیه شده و به صورت موقتی و به مدت 20 ثانیه میزان بوست تولیدی سیستم توربو را افزایش میدهد و به اندازه 10 اسب بخار به توان تولیدی پیشرانه برای عملکرد های سرعتی خودرو می افزاید .

 

آپشن های خودروی هیوندا النترا 2022

آپشن های خودروی هیوندا النترا 2022

تقریبا میتوان گفت که هیوندا النترا در زمینه آپشن نیز مانند باقی قسمت های خودرو از عملکرد خوبی برخوردار بوده و توانسته از امکانات و آپشن های خوبی بهره ببرد . از این آپشن ها میتوان به نمایشگر لمسی مالتی مدیا , نمایشگر دیجیتال پشت آمپر, کروز کنترل , قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده , سیستم استارت ورود بدون کلید , دروبین عقب , دیلایت , اتولایت , سیستم کنترل کشش , سیستم کنترل پایداری ,  ورودی USB دوگانه , 6 بلندگو , سانروف برقی شیب دار اتوماتیک , گرمکن صندلی جلو , صندلی ها با روکش چرمی , پد شارژر بی سیم , آینه عقب کم نور خودرکار , ترمز دستی الکترونیکی , صفحه ابزار دیجیتال 10.25 اینچی و ... اشاره نمود .