ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
تاریخچه شرکت میشلن
نویسنده : Sadeghhaghighat

تاریخچه شرکت میشلن

امروزه کشور های مختلف در صدد پیشرفت تکنولوژی و پیشرفته تر شدن هستند و سعی می کنند تا آنجایی که شده تمامی نیاز های خود را خود فراهم کنند و تا جایی که شده دیگر کشور ها را نیز بی نیاز کنند . کشور فرانسه نیز همانند آلمان در صنعت تولید خودرو و تایر توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد ، کشور آلمان تولید کننده تایر کنتینتال و در بخش صنعت خودرو هم که با تولیداتش آشنا هستیم ، گل سر سبد کشور فرانسه در بخش تولید خودرو ، خودروی معروف و گران قیمت و همچنین قدرتمند بوگاتی می باشد و گفتنی است فرانسه در صنعت تولید تایر هم موفق بوده ، میشلن نام برندی است که فرانسه روی لاستیک هایش گذاشته و با صادر آن به تمامی کشور های جهان ، کیفیت ، مرغوبیت و ماندگاری فوق بالایی را به همگان ثابت کرده و خواهد کرد .

 

میشلن نام کمپانی لاستیک سازی فرانسوی است که در سال 1889 توسط برادران ادوارد و آندره میشلن تاسیس شد . این شرکت ، یک تایر ساز نوآور و خلاقی محسوب می شود که در طول بیش از 130 سال ، توانسته موفقیت های بی شماری را به دست بیاورد و هم اکنون نیز پس از شرکت بریجستون ، دومین تولید کننده بزرگ تایر جهان است . میشلن ،  یک نوآوری اساسی در تاریخ تایر  ها ، تایر های شعاعی در سال 1946 ایجاد و به ثبت رساند و با موفقیت از این نوآوری و فناوری برای تبدیل شدن به یکی از تولید کنندگان برتر جهان در تولید تایر ، بهره برداری کرد .

 

در ابتدا تایر های رادیال با عنوان X  نامیده می شد . استفاده از این تایر به دلیل برتری در کاربری و صرفه جویی در مصرف سوخت به سرعت در اروپا و آسیا گسترش یافت . در ایالات متحده آمریکا ، تایر های قدیمی تعصب همچنان ادامه داشتند و سهم بازار 87 درصد در سال 1967 بود . از اول سپتامبر 2008 میشلن بعد از گذراندن دو سال به عنوان شماره دو در پشت بریجستون دوباره بزرگترین تولید کننده تایر در جهان است . میشلن در فرانسه ، لهستان ، اسپانیا ، آلمان ، ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا ، برزیل ، تایلند ، ژاپن ، هند ، ایتالیا و چندین کشور دیگر لاستیک تولید می کند .

 

در سال 2008 میشلن در تولید لاستیک های مناسب برای برخی از مسابقات آخر هفته ها خطاها و قضاوت را مرتکب شد . به همین دلیل میشلن در سال 2009 دیگر هیچ سوار کاری نداشت که تایر هایش را زیر خودرو های مسابقه ای بیندازد . و در نتیجه در پانزدهم ژانویه 2010میشلن تعطیلی کارخانه خود را در ژاپن اعلام کرد ف که در آن 380 کارگر مشغول بودند و لاستیک میشلن ایکس را تولید می کردند . و اما این تمامی ماجرا نبود در سال 2015 میشلن بار دیگر پا به عرصه تولید تایر کرد و در سال 2019 بود که میشلن اعلام کرد که به بزودی از گیاهان در آلمان و فرانسه در تولید تایر استفاده خواهد کرد .

 

برچسب ها :