ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
آشنایی با ویژگی های خودروی هایما S7
نویسنده : Melika Piri

آشنایی با ویژگی های خودروی هایما S7

 

 

یکی دیگر از خودروهای چینی پر طرفدار که از رونمایی آن نزدیک به 10 سال میگذرد خودروی هایما s7  می باشد که در دسته خودروهای کراس اوور قرار میگیرد و همچنین در دسته خودروهای پر  فروش جهانی قرار دارد که با ورود این خودرو به بازار ایران , فروش آن نیز بیشتر و بیشتر افزایش پیدا کرد و ایرانیان به شدت از این خودرو استقبال کردند . طبیعی است که این خودرو از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد که توانسته جز خودروهای پر فروش جهان شود و این محبوبیت این خودرو بی علت نیست . یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب پر فروش بودن این خودرو شده ,به شرکت خودروسازی هایما مرتبط میشود که تا به حال توانسته سه خودرو با نام هایماs5  وهایما s7 توربو و همچنین هایما s7  که در این مقاله قصد داریم با آن بیشتر آشنا شویم . در این مقاله همراه باشید تا به علت هایی که موجب شده تا این خودرو به یک خودروی پر فروش جهانی تبدیل شود را بازگو کنیم و به مزایای آن بپردازیم .

 

مشخصات خودروی هایما s7

امروزه افراد اغلب به سمت خودروهای کراس اوور جذب میشوند و سواری خودروهای کراس اوور برایشان جذاب جلوه میکند و در اصل سواری با این خودروها نیز جذاب می باشد زیرا اغلب خودروهای کراس  اوور از ویژگی ها و مشخصات فنی بسیار خوبی بهره مند هستند . یکی از خودروهای کراس اوور که طرفدار زیادی در جهان از جمله کشور ایران دارد خودروی هایما s7 می باشد . از مشخصات فنی این کراس اوور میتوان به دو پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی و 1.8 لیتری اشاره نمود که شرکت سازنده این خودرو این دو نسخه را در اختیار خریداران قرار داده  است . لازم به ذکر است که هر دوی این نسخه ها وارد کشور ایران شده اما بنا به دلایلی نسخه 2 لیتری این خودرو از سال 1397 متوقف شده است که در حال حاضر این خودرو با پیشرانه 1.8 لیتری توربو به دست خریداران میرسد .

مشخصات خودروی هایما s7

این پیشرانه با کمک فناوری میتسوبیشی ژاپن تولید و ساخته شده است و از دیگر مشخصات این خودرو میتوان به توان خروجی آن اشاره نمود که طبق گفته های شرکت سازنده توان خروجی این خودرو 183 اسب بخار می باشد که این توان خروجی با عددی که شرکت ایران خودرو اعلام نموده تفاوت دارد و از سوی دیگر شرکت ایران خودرو توان خروجی این خودرو را 170 اسب بخار اعلام نموده است. حداکثر گشتاورد این کراس اوور زیبا نیز 230 نیوتن متر می باشد و لازم به ذکر است که از یک گیربکس تیپ ترونیک 6 سرعته نیز بهره میبرد .

 

ویژگی های خودروی هایما s7

خودروی هایما s7 از ویژگی هایی برخوردار است که ویژگی های آن توانسته آن را به یکی از پر فروش ترین خودروهای چینی تبدیل نماید . در ادامه با ما همراه باشید تا به این مزایا و ویژگی ها اشاره کنیم .

 ویژگی های خودروی هایما s7

1 . آپشن ها و تجهیزات رفاهی

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که خودروای میتواند از آن برخوردار باشد , آپشن ها و تجهیزات کامل می باشد که میتواند بسیار برای آن خودرو توجه جلب کند . یکی از خودروهایی که توانسته در قسمت امکانات رفاهی و آپشن نمر قابل قبول و حتی بالاتر را از مصرف کنندگان و خریداران دریافت کند خودروی هایما s7 می باشد که میتوان گفت این خودرو در دسته خودروهای پر آپشن قرار دارد و در این زمینه میتواند با رقبای هم رده خود وارد رقابت شود و حتی در این رقابت با اختلاف بالایی پیروز شود. از امکانات این کراس اوور زیبا میتوان به چهار کیسه هوا , فرمان برقی , سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک , سیستم ورود و استارت بدون کلید , سنسور نور و باران , دوربین 360 درجه , صفحه نمایش 7 اینچی لمسی , چراغ روز LED , چراغ مه شکن , صندلی های عقب تاشونده , آینه وسط ضد انعکاس نور و ... اشاره نمود .

 

2 . پیشرانه با کیفیت

یکی از مهم ترین معیار های افراد برای انتخاب و خرید یک خودرو به مشخصات فنی مخصوصا پیشرانه آن ارتباط پیدا میکند که همانطور که در مطالب بالاتر در قسمت مشخصات خودرو بیان نمودیم , این خودرو در دو نسخه تولید میشود که نسخه هایما s7 از یک پیشرانه خطی 4 سلندر خطی  2 لیتری 16 سوپاپ بهره میبرد که دارای قدرت 170 اسب بخار و همچنین 183 نیوتن متر گشتاور دارد و نسخه دیگر آن که به نام هایما s7 توربو عرضه میشود و نسخه توبروی این خودرو از یک پیشرانه 1.8 لیتری بهره میبرد . لازم به ذکر است که اکثر خودروهای که وارد بازار کشورمان شده اند اغلب از یک پیشرانه 1.5  لیتری بهره میبرد و در این قسمت میتوان توان بالاتر خودروی هایما s7 را تشخیص داد .

 بررسی خودرو هایما S7

3 . طراحی بدنه زیبا

یکی از مواردی که در انتخاب خرید خودرو نقش بسیاری دارد , ظاهر خودرو میباشد زیرا اولین چیزی که به هنگام مشاهده خودرو نظرات را به خود جلب می نماید ظاهر است و لازم به ذکر است که با وجود این که چینی ها از لحاظ فنی میتوانند خودروهای قوی ای تولید کنند اما از نظر طراحی بدنه خودرو میتوان گفت که عملکرد ضعیفی را دارند . اما خوشبختانه این امر در خودروی هایما s7 صدق نمیکند و شما در نگاه اول یک خودروی زیبا را مشاهده میکنید که میتواند رضایت شما را در ظاهر جلب نماید .

 

4 . جادار بودن کابین خودرو

جادار نبودن کابین خودرو یکی از مواردی است که اغلب رانندگان و مخصوصا سرنشینان خودرو از آن گلایه مند هستند . خوشبختانه خودروی هایما s7 توانسته نسبت به رقبایش از جمله چری تیگو 5 یا جک S5 کابینی جادارتر را در اختیار دارندگان این خودرو قرار دهد و این امر توانسته این کراس اوور زیبا را به یک خودروی خانوادگی تبدیل کند .