ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
مزایای خودروی ام وی ام X55
نویسنده : Melika Piri

مزایای خودروی ام وی ام X55

 

 

شرکت چینی چری بارها با تولیدات خودروهای کراس اوور توانسته نظرات اغلب بیشتر مردم را به خود جلب کند . در حال حاضر یکی از محصولات این شرکت ام وی ام X55 نام دارد که این خودرو در سال 2017 به نام تیگو X5 معرفی شد و به خط تولید این کمپانی بزرگ پیوست . خودروی ام وی ام X55 در اصل یک خودروای با کلاس کراس اوور میباشد که نماینده این کراس اوور جمع و جور در کشورمان شرکت خودروسازی مدیران خودرو می باشد که توسط آن مونتاژ شده و به دست مردم میرسد و لازم به ذکر است که تولید این خودرو در کشورمان در سال 98  نیز آغاز شد . در این مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با این کراس اوور جمع و جور آشنا شویم و از مزایای این خودرو مطلع شویم .

 

مزایای خودروی ام وی ام X55

مزایای خودروی ام وی ام X55

1 . پیشرانه قوی و مشخصات فنی مطلوب

همانطور که میدانید پیشرانه , یکی از قطعاتی است که اصلی ترین فعالیت های خودرو را به عهده دارد و نوع و قدرت آن در خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای خودروی ام وی ام X55 میتوان به یک پیشرانه قدرتمند و مشخصات فنی مطلوب این کراس اوور اشاره نمود که به راحتی میتواند رضایت شما را جلب نماید . از مشخصات فنی این خودرو میتوان به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ با حجمی معادل 1.5 لیتر اشاره نمود که حداکثر قدرت آن برابر با 147 اسب بخار می باشد و همچنین گشتاورد آن به مقدار 210 نیوتن متر میرسد .  لازم به ذکر است که پیشرانه ای که در این خودرو از آن استفاده شده در خودروهایی همانند چری تیگو 7  و همچنین چری آریزو 5 توربو نیز دیده میشود . همچنین این خودرو از یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه بهره میبرد که وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد و لازم به ذکر است که شتاب صفر تا صد این خودرو برابر با 10.9 ثانیه می باشد و مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به 6.5 لیتر میرسد .

 مشخصات فنی ام وی ام X55

2 . مجهز به کابینی جادار

جا دار بودن کابین یک خودرو امروزه یکی از دقدغه های اصلی برای خرید خودرو به ویژه یک خودروی خانوادگی می باشد و خوشبختانه خودروی ام وی ام X55 توانسته در این زمینه افرادی که صاحب این خودرو هستند را راضی نگه دارد . همانطور که در ابتدا بیان شد این خودرو در دسته کلاس خودروهای کراس اوور جمع و جور قرار دارد و کابین داخلی این خودرو توانسته با گنجایشی که دارد , ابعاد مناسبی را به کابین داخلی اختصاص دهد و بتواند به عنوان یک خودروی جا دار یاد شود. لازم به ذکر است که اغلب خودروهای کراس اوور های کوچک در ردیف دوم خودرو اغلب سرنشینانی که کمی از باقی افراد قد بلند تری دارند اذیت میشدند اما در این خودرو این امر مشاهده نمیشود و سرنشینان ردیف ردم خودرو به راحتی میتوانند در خودرو بنشینند.

 

3 . دارا بودن امکانات و آپشن های رفاهی محبوب

یکی از جذاب ترین زمینه ها برای افرادی که به خودروهای مدرن علاقه دارند به قسمت آپشن و امکانات رفاهی آن خودرو ارتباط پیدا میکند و این امر در مردمان ایرانی نیز بیشتر صدق میکند . خوشبختانه خودروی ام وی ام X55 با امکانات و آپشن هایی که به این خودرو مجهز نموده , افراد را در این زمینه راضی نگه دارد . از امکانات و آپشن های رفاهی این خودرو میتوان به کروز کنترل , سانروف , سیستم کنترل سرعت در سرپایینی , سیستم کنترل ایستایی در سربالایی , سنسور عقب , ترمز کمکی , ترمز پارک برقی , ترمز ضد قفل ABS , توزیع نیروی ترمزEBD , اتولایت , دی لایت , چراغ مه شکن جلو و عقب , فرمان برقی , روکش چرمی فرمان , سیستم صوتی به همراه 6 اسپیکر و هندزفری , سنسور فشار باد تایر , رانندگی دو حالته , سنسور عقب , سیستم کنترل کشش و پایداری , نمایشگر لمسی 9 اینچی , نویگیشن  , دوربین های عقب جانبی , دوربین 360 درجه , بلوتوث , درگاه USB  , نمایشگر 7 اینچی برای کیلومتر شمار به همراه نمایش خطوط پارک , 4 عدد کیسه هوا برای سنشین جلو و جانبی جلو , سیستم استارت بدون کلید , استارت دکمه ای , دریچه تهویه عقب , صندلی عقب تا شونده , روکش چرمی صندلی ها و آینه جانبی با تنظیمات برقی اشاره نمود .

 آپشن های خودروی ام وی ام X55

4 . طراحی ظاهری زیبا و مدرن

به گفته کمپانی چری , خودروی ام وی ام X55 توانسته طراحی مدرن تر و جدید تری نسبت به تولیدات دیگر این کمپانی داشته باشد و در نمای اول با یک خودروی مدرن و مهیج و اسپرت رو به رو هستید که میتواند نظرتان را در طراحی زمینه جلب کند . در نمای رو به روی این خودرو شاهد چراغ هایی با فرم اخم آلود هستیم که که موجب شده نمای روبه رویی خودرو نمای جدی و خشنی به خود گیرد و موجب شده تناسب زیبایی با جلو پنجره جایگذاری شده داشته باشد . همچنین نوار هایی که در این خودرو استفاده شده موجب شده تا این خودرو به یک خودروی جوان پسند و اسپرت تر تبدیل شود . به طور کل میتوان گفت خودروی ام وی ام X55 در بخش طراحی ظاهری توانسته از عملکرد زیبایی بهره مند باشد و نظرات افراد را به  خود جلب نماید و در این زمینه از بیشتر رقبای خود بالاتر می باشد .