ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
آشنایی با مزایای هیونای سانتافه
نویسنده : Melika Piri

آشنایی با مزایای هیونای سانتافه

 

 

اغلب تمام افراد هنگامی که قصد خرید وسیله ای گران قیمت را دارند , قبل از خرید آن به خوبی از مشخصات آن و مزایا و معایب آن مطلع میشوند و در صورت رضایت بخش بودن اطلاعات به دست آورده , اقدام به خرید آن محصول یا وسیله میکنند . خرید خودرو نیز در همین دسته قرار میگیرد و به علت بالا بودن قیمت خودرو , افرادی که قصد خرید بهترین خودرو با میزان بودجه موجود هستند سعی میکنند در انتخاب خودرو وسواس به خرج دهند تا بهترین خودرو با توجه به مبلغ پرداختی خریداری کنند . یکی از اصلی ترین معیار ها برای خرید خودرو دانستن مزایا و معایب آن خودرو میباشد که قرار گرفتن این دو امر در کنار هم میتواند به خوبی ارزش یک خودرو را مشخص کند . در این مقاله ما قصد داریم خودروی هیوندای سانتافه را بررسی کنیم مزایای آن را بشناسیم. در صورت تمایل ما را در این مقاله همراهی کنید .

 معرفی خودروی هیوندای سانتافه

معرفی خودروی هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه یکی از کراس اوور های محبوب کره ای می باشد که در بین افراد به خصوص ایرانی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است . درواقع هیوندای سانتافه در دسته خودروهای خانوادگی قرار میگیرد که با داشتن فضایی مناسب برای 7 سرنشین , فضایی کاملا راحت را برای افراد مهیا میکند که نسل های مختلف این خودرو توسط شرکت های کرمان موتور و آسان موتور در اختیار مشتریان ایرانی خود قرار گرفته است . درواقع هیوندای سانتافه در دو نسخه 5 نفره و 7 نفره به بازار خودروی کشور عرضه شده است و درصورتی که خانواده پر جمعیتی دارید یا علاقه مند به سفر های گروهی هستید نسخه هفت نفره این خودرو مناسب ترین گزینه برای شما می باشد چرا که در بازار ایران کمتر خودروی با این میزان فضا پیدا خواهید کرد و همچنین لازم به ذکر است که این نسخه علاوه بر فضای 7 نفره ای که در اختیار سرنشینان قرار میدهد , دارای صندوق بار بزرگی نیز می باشد و در زمینه فضا میتوان گفت پکیجی کامل می باشد .

 

مزایای هیوندا سانتافه چیست؟

1 . فضای هفت نفره

همانطور که در مطالب بالاتر اشاره نمودیم این خودرو دارای فضایی مختص به 7 سرنشین می باشد  و میتوان گفت که در بازار خودروی ایران کمتر خودروای را با این مقدار فضا میتوان پیدا کرد و به همین جهت , چیدمان 7 نفره صندلی ها و فضای مناسب آن برای سرنشنیان خودرو, یکی از اصلی ترین مزیت ها در این خودرو به شمار میرود و میتوان گفت که این خودرو در زمینه جادار بودن در بازار خودروی ایران بی رقیب است . همچنین لازم به ذکر است که اگر صاحب خودرو به فضای بیشتری برای صندوق بار نیاز داشته باشد میتواند به راحتی صندلی ها را تا کند و فضای بیشتری را برای بار اختصاص دهد .

 مزایای هیوندا سانتافه چیست؟

2 . بازار دست دوم پر رونق

هیوندای سانتافه از زمان عرضه تا به حال در بازار جهانی و به ویژه در بازار خودروی ایران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و خواهان زیادی در بازار ایران دارد و به همین جهت میتوان گفت که این خودرو در بازار خودروی ایران از بازار دست دوم پر رونقی برخوردار است و مالکان این خودرو به هنگام فروش نگرانی یا دردسری برای فروش این خودرو نخواهند داشت و این امری مهم در خودروهای وارداتی است که در همه خودروها صدق نمیکند . همچنین لازم به ذکر است که خریداران در صورتی که تمایل به خریدن هیوندای سانتافه باشند دردسری برای پیدا کردن خودروی محبوب خود نخواهند داشت چرا که نسخه های متعددی از این خودرو در آگهی های فروش وجود دارد .

 

3 . خودروای آپشنال با امکانات رفاهی متعدد

یکی از اصلی ترین ویژگی های خودروهای کره ای , آپشنال بودن آن ها می باشد  و از آنجا که هیوندای سانتافه در دسته خودروهای کره ای قرار دارد از طیف گسترده ای از آپشن ها و امکانات رفاهی بهره میبرد که یکی از مهم ترین مزایای این خودرو به شمار میرود. از آپشن ها و امکانات رفاهی این کراس اوور زیبا میتوان به اتوهلد , ترمز پارک برقی  , گرمکن فرمان , سیستم کنترل پایداری ESP , رادار تغییر لاین , درایو مود , 7 کیسه هوا , سقف پانوراما , کروز کنترل هوشمند , درب صندوق هوشمند , سردکن صندلی های جلو , گرمکن صندلی های جلو و عقب , سیستم مالتی مدیا 8 اینچی , سیستم صوتی اینفینیتی , 10 بلند گو , دفلاک , دکمه کنترل حرکت در سراشیبی DBC اشاره نمود .

 ویژگی های هیوندای سانتافه

4 . طراحی ظاهری هیوندای سانتافه

از دیگر مزایای این خودرو میتوان به طراحی ظاهری آن اشاره نمود که کمتر میتوان از طراحی این خودرو ایراد گرفت چرا که استفاده از چراغ های کشیده , جلوپنجره بزرگ , خطوط ایجاد شده در کنار سپرها , و استفاده از رینگ های جذاب برای این خودرو , موجب جذابیت دو چندان این خودرو شده است و این خودرو را به یک خودروی پر ابهت خانوادگی تبدیل کرده است اما متاسفانه طراحی ظاهری این خودرو به گونه ای شده که دیگر شرکت های خودروسازی برای تولید خودروهای خود از طراحی این خودرو الهام گرفته اند و موجب شده تا در خیابان ها شاهد اینگونه طراحی در اکثر خودروها باشیم که موجب تکراری شدن این نوع طراحی در خودرو شده است .