ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
برترین خودروهای هیوندای چه نام دارند ؟
نویسنده : Melika Piri

برترین خودروهای هیوندای چه نام دارند ؟

 

 

برند خودروسازی هیوندای , برندی است که بارها به محصولات آن پرداخته ایم که طرفداران زیادی در جهان به ویژه بازار خودروای ایران دارد و محصولات این برند خودروسازی , همواره با استقبال زیادی همراه است . یکی از اصلی ترین علتی که موجب محبوبیت این برند کره ای شده , تولید خودروهای اقتصادی با کیفیت ساخت بالا می باشد که این امر موجب سوا شدن برند هیوندای از سایر برندهای خودرو سازی میشود و اغلب خودروهای این برند در لیست برترین خودروها قرار دارند . در مقالات گذشته به خودروهای متعددی از این برند خودروسازی همانند هیوندای النترا یا هیوندای i10 پرداخته ایم اما در این مقاله قصد داریم به چند تا از برترین محصولات این برند خودروسازی که میتواند به راحتی تبدیل به خودروی مورد علاقه شما شود بپردازیم و پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با جی بی تایر همراه باشید .

 

 

با کیفیت ترین محصولات هیوندای چه نام دارند ؟

 

1 . هیوندای آیونیک 5

 هیوندای آیونیک 5

یکی از محبوب ترین و مشهور ترین کراس اوور های که توسط برند خودروسازی هیوندای ساخته شده, خودروی هیوندای آیونیک 5 می باشد که از قضا این کراس اوور به عنوان خودروی سال 2022 نیز انتخاب شده است و علاوه بر آن این خودرو موفق به کسب برترین خودروی الکترونیکی سال 2022 نیز شده است که موفقیت بسیار بزرگی برای این برند خودروسازی به حساب می آید . این کراس اوور الکترونیکی از دو مدل باتری بهره میبرد که یکی از آن ها 58 کیلوواتی و دیگر باتری 72.6 کیلوواتی است که قدرت مورد نیاز پیشرانه این که در قسمت عقبی خودرو قرار گرفته را تامین میکند . در صورت استفاده از باتری 58 کیلواتی , پیشرانه این خودرو قادر به تولید 301 اسب بخار قدرت و 604 نیوتن متر گشتاور است و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند 5.2 ثانیه است . همچنین حداکثر سرعت این مدل نیز 185 کیلومتر بر ساعت است که در صورت استفاده از پیشرانه 72.2 کیلواتی شتاب صفر تا صد به 8.5 ثانیه میرسد و حداکثر سرعت این خودرو نیز به 7.4 ثانیه می رسد . همچنین لازم به ذکر است که این خودرو با دارا بودن از شارژر 320 واتی میتواند در مدت زمان 18 دقیقه شارژ شود وبرای طی کردن مسافت 100 کیلومتری تنها نیازمند 5 دقیقه شارژ شدن نیاز دارد .

 

2 . هیوندای النترا 2022

هیوندای النترا 2022

هیوندای النترا یکی از سدان های پرطرفدار این برند کره ای میباشد که در بین خودروهای سدان , به راحتی میتواند زیبایی خود را به رخ بکشد و از لحاظ طراحی بدنه به راحتی میتوان با دیگر سدان های کره ای وارد رقابت شود . همچنین لازم به ذکر است که این سدان زیبا در دسته پرفروش ترین خودروها نیز قرار دارد که توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را به راحتی جلب کند و از لحاظ قیمتی نیز میتواند خودروای مناسب برای افراد باشد . همچنین از مشخصات فنی این سدان زیبا میتوان به پیشرانه آن اشاره نمود که طراحان این خودرو پیشرانه توربو شارژ  2 لیتری در نظر گرفته اند که قدرت آن به 280 اسب بخار میرسد . از دیگر مشخصات هیوندا النترا 2022 میتوان به وجود یک جعبه دنده شش سرعته با تطبیق دور اتوماتیک استاندارد و همچنین یک گیربکس دوکلاچه هشت سرعته اشاره نمود . درواقع مشخصاتی که موتور این خودرو از آن بهره میبرد این توانایی را به خودرو میدهد تا در مدت زمان 10 ثانیه به شتاب صفر تا صد خود دست پیدا کند . همچنین مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به 7.4 لیتر می رسد و قادر است که 205 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

 

3 . هیوندای توسان

هیوندای توسان

هیوندای توسان یکی از محبوب ترین کراس اوور های این برند به شمار میرود که در بازار ایران نیز از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار است و از نسل های متعددی برخوردار است که تمام نسل های این خودرو نیز توانسته اند موفقیت چشمگیری را برای خود رقم بزنند . از مشخصات این کراس اوور محبوب میتوان به به دو پیشرانه آن اشاره نمود که هر دوی این موتورها 4 سیلندری هستند و یکی 2000 سی سی و دیگری 2400 سی سی توربو می باشد . نسخه 2000 سی سی این خودرو قادر به تولید قدرتی معادل 164 اسب بخار و حداکثر گشتاورد آن 204 نیوتن متر می باشد و نسخه 2400 سی سی این خودرو دارای قدرتی معادل 175 اسب بخار می باشد . لازم به ذکر است که بر روی پیشرانه 2400 سی سی به طور پیش فرض جعبه دنده 7 سرعته کلاچه بهره میبرد و بر روی نسخه دیگر این خودرو یعنی نسخه 2000 سی سی یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک می باشد که وظیفه انتقال قدرت به هر چهار چرخ خودرو را بر عهده دارد .

 

4 . هیوندای پالیسید 2020

هیوندای پالیسید 2020

یکی دیگر از خودروهای محبوب و معروف برند هیوندای , خودروی هیوندای پالیسید می باشد که جایگزین جدید هیوندای سانتافه XL می باشد که با مشخصاتی که دارد میتواند به یک خودروای ایده آل برای صاحبان خود تبدیل شود . همچنین این خودرو از کابین بسیار جادار و سه ردیفه برخوردار است که به راحتی جوابگوی یک خانواده می باشد و در برخی از سایت های معتبر این خودرو به عنوان برترین و لوکس ترین شاسی بلند بازار معرفی نموده است . از مشخصات این خودروی زیبا میتوان به پیشرانه ای 306 لیتری اشاره نمود که دارای 291 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور است که نیروی تولید شده توسط موتور از طریق جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک  به چرخ های خودرو منتقل میشود .