ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
جک K7 خودروای با ارزش خرید بالا !
نویسنده : Melika Piri

جک K7 خودروای با ارزش خرید بالا !

 

شرکت خودروسازی کرمان موتور یکی از تولید کنندگان به نام خودرو در کشورمان می باشد که تولید و عرضه محصولات کمپانی KMC در کشورمان را بر عهده دارد و خودروی جک K7 یکی از محصولاتی است که توسط این کمپانی به کشور عرضه میشود که از عرضه شدن این خودروی چینی نزدیک 1 سال میگذرد . همچنین لازم به ذکر است که این خودرو با نام X7  نیز شناخته میشود که میتوان گفت در دسته خودروهای کراس اوور با کیفیت قرار دارد و این امر موجب محبوبیت آن شده است و لازم به ذکر است  که این کراس اوور چینی در سال 2017 در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی و رونمایی شد و بلافاصله وارد بازار چین شد و تولید رسید .در این مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با این خودروی چینی آشنا شویم و از خصوصیات آن مطلع شویم .

 

آشنایی با مزایای خودروی KMC K7

1 . مشخصات فنی مطلوب و پیشرانه قدرتمند

این خودرو مانند اغلب خودروهای چینی دیگر از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر بنزینی بهره مند می باشد که توان تولیدی آن معادل با 171 اسب بخار و همچنین گشتاورد آن معادل 251 نیوتن متر می باشد که این خودرو به راحتی میتواند جواب گوی شما در زمینه رانندگی باشد و رضایت شما را در جادهها جلب نماید . همچنین از نقاط قوت در مشخصات فنی این خودرو میتوان به گیربکس دوکلاچه اتوماتیک 6 سرعته آن اشاره نمود که در اغلب خودروهای چینی شاهد این مشخصه هستیم . همچنین مقدار سوخت مصرفی این خودرو طبق اعداد اعلام شده 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که عددی مناسب برای خودروای به وزن 1735 گیلوگرم می باشد .

 مشخصات فنی خودروی KMC K7

2 . طراحی جذاب و بروز

یکی از اصلی ترین مزایای این خودرو به طراحی بدنه این خودرو ارتباط پیدا میکند که طراحان این خودرو توانسته اند با به کار گیری طراحی مد روز, خودروای مدرن تولید وعرضه کنند که این خودرو توانست طرحی متفاوت را در کشور به نمایش بگذارد که موجب استقبال عموم نیز قرار گرفت . در زمینه طراحی این خودرو میتوان گفت که اغلب این تیپ خودروها با این سبک طراحی را بیشتر در خودروهای هیوندا مشاهده نموده ایم که با عرضه شدن خودروی KMC K7 نسل جدیدی از این نوع طراحی به شیوه ای متفاوت به بازار خودروسازی ارائه نموده شد . یکی از اصلی ترین نکاتی که موجب جذاب شدن این خودرو شده , به چراغ های نواری دیلایت و چراغ های اصلی واقع در جوانب سپر جلو میتوان اشاره نمود که اصلی ترین دلیل هایی هستند که موجب جذابیت و مدرن شدن نمای جلویی این کراس اوور شده اند که که لازم به ذکر است که این خودرو از طراحی ای آینده گرانه بهره میبرد که پوئنی مثبت برای این خودرو به شمار میرود . شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ابتدا به هنگام رو نمایی این خودرو , طراحی بدنه این خودرو به شدت مورد بحث قرار گرفت و بسیار منتقد برای این خودرو پیدا شد اما با گذشت زمان طراحی این خودرو بین مردم بیشتر جا افتاد و موجب شد که افراد با طراحی این خودرو ارتباط ویژه ای برقرار کنند و به همین جهت خودروی  KMC K7 در لیست جذاب ترین کراس اوور ها قرار گرفت .

طراحی خودروی خودروی KMC K7

3 . کابینی لوکس به همراهه متریال با کیفیت

در زمینه طراحی خودروی KMC K7 میتوان گفت که کمپانی تولید کننده این خودرو از تمام توان خود به جهت لوکس کردن کابین داخلی این خودرو استفاده نموده است و میتوان گفت که درصد زیادی از این تلاش نیز به نتیجه رسیده است چرا که با نشستن در داخل خودروی KMC K7 اولین چیزی که به ذهنتان خطور میکند , لوکس بودن کابین داخلی این خودرو است که از این کابین میتوان به عنوان برگ برنده برای این خودرو نام برد . این خودرو نیز مانند اکثر خودروهای لوکس و به روز دنیا از یک صفحه نمایش دیجیتالی 12.3 اینچی بهره میبرد که این صفحه نمایش وظیفه نمایش اطلاعاتی همچون سرعت خودرو , دور موتور , فشار روغن , دمای آب , وضعیت موتور و .. را دارد . همچنین در این خودرو شاهد صفحه نمایش مالتی مدیا هستیم که در مرکز داشبورد خودرو تعبیه شده است و از دیگر نکات کابین این خودرو میتوان به طراحی کنسول آن اشاره نمود که طراحان توانسته اند طراحی زیبا و چشم نوازی را پدید آورند و یکی دیگر از اصلی ترین نکات در کابین داخلی این خودرو به متریال ساخته شده کابین اشاره نمود که طراحان این خودرو خوشبختانه از متریالی با کیفیت برای این خودرو استفاده نموده اند که موجب جذابیت دوچندان این کراس اوور شده است.

کابین خودروی خودروی KMC K7 

4 . خودروای آپشنال

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که در برخی خودروها کمتر دیده میشود , آپشن ها و امکانات رفاهی آن می باشد که خوشبختانه خودروی KMC K7 در این زمینه نیز توانسته خود را به خوبی هرچه تمام نشان دهد. درواقع میتوان گفت که شرکت سازنده این خودرو تمام تلاش خود را در جهت آپشنال کردن خودرو کرده است که از این آپشن ها و امکانات رفاهی در این خودرو میتوان به گرمکن و سردکن صندلی جلو , سانروف , سقف پانوراما , ورود و استارت بدون کلید , کروز کنترل , سیستم صوتی اینفینیتی به همراه 10 بلندگو , پرده کشویی صندوق عقب , سنسور نور , تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه , دریچه تهویه مطبوع مختص به سرنشینان عقب , صفحه امپر تمام دیجیتال 12.3 اینچی , لیور دنده با عملگر الکترونیکی , درب صندوق عقب برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع , چراغ دیلایت , چراغ های LED , ایموبلایزر , قابلیت استارت از راه دور , دوربین 360 درجه , فرمان هیدرولیک , کنترل سیستم صوتی روی فرمان , روکش چرم مصنوعی بر روی صندلی ها , قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده , قابلیت جمع شدن صندلی های عقب و ... اشاره نمود .