ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
تیگو 7 پرو چه مزایایی دارد ؟
نویسنده : Melika Piri

تیگو 7 پرو چه مزایایی دارد ؟

 

 

خودروهای شرکت خودروسازی چری اغلب در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند و این محبوبیت به لطف شرکت مدیران خودرو بوده است چرا که این شرکت خودروسازی داخلی سعی دارد تا حد ممکن با خودروهای بین المللی مخصوصا شرکت خودروسازی چری حرکت کند و محصولات با کیفیت شرکت خودروسازی شرکت چری را وارد بازار خودروی ایران کند و ایرانیان بتوانند از خودروهای بین المللی نیز استفاده کنند . یکی از خودروهایی که مدیران خودرو در سال 1400 وارد بازار خودروی ایران کرد , خودروی چری تیگو 7 پرو بود که به خطوط مونتاژ داخلی افزوده شد . در این مقاله ما قصد داریم با یکی از کراس اوورهای شرکت چری یعنی خودروی چری تیگو 7 پرو آشنا شویم و از مزایایی که آن برخوردار است آشنا شویم , در صورت تمایل ما را در این مقاله همراهی کنید.

 

مزایای خودروی چری تیگو 7 پرو

 مزایای خودروی چری تیگو 7 پرو

1 . طراحی ظاهری زیبا و جذاب

یکی از اصلی ترین مزایایی که میتوان در این خودرو از آن نام برد , به زیبایی چشم نواز خودروی چری تیگو 7 پرو ارتباط پیدا میکند . درواقع طراحی ظاهری و بدنه این خودرو به گونه ای تعبیه شده که میتواند همه افراد را در نگاه اول جذب و شیفته خود کند . طراحان این خودرو توانسته اند این خودرو را تبدیل به یک خودروی خشن کنند که با جلوپنجره بزرگ و چراغ های باریک خود توانسته به یک کراس اوور اسپرت و خشن تبدیل شود که این امر جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است . همچنین در قسمت دماغه خودرو شاهد شاهد یک 6 ضلعی مشبک با قطعات کرومی و طراحی فضایی سه بعدی هستیم که به راحتی میتواند توجهات را به سمت خود بکشد . همچنین در بخش جانبی این خودرو نیز شاهد گلگیر و خطوط مستحکمی هستیم که موجب شیک شدن بدنه خودرو میشود . و در انتها در نمای پشتی خودرو شاهد چراغ های به هم پیوسته ای هستیم که این نوع طراحی چراغ را در دیگر خودروها شاهد بوده ایم که این نوع چراغ ها موجب زیبایی قسمت پشتی خودرو شده است .

 طراحی بدنه تیگو 7 پرو

2 . فضای داخلی مدرن و جادار

از دیگر مزایای خودروی تیگو 7 پرو میتوان به کابین داخلی آن اشاره نمود که درباره کابین داخلی این خودرو میتوان گفت که این کابین از نظر جذابیت و زیبایی یکی از زیبا ترین کابین ها در کلاس خود می باشد . یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب جذابیت کابین تیگو 7 پرو شده به نورپردازی آن ارتباط پیدا میکند و ترکیب این نورپردازی با قطعات دکوراتیو توانسته جلوه ای زیبا به کابین این کراس اوور ببخشد و همواره این کابین میتواند برای سرنشینان و راننده این خودرو جذابیت داشته باشد . همچنین نکته که وجود دارد این است که راننده خودرو میتواند به دلخواه خود رنگ نور پردازی خودرو را عوض کند . از دیگر نکات قابل توجه در تیگو 7 پرو , صفحه نمایشگر 7 اینچی است که به جای صفحه کیلومتر در پشت فرمان تعبیه شده که اطلاعاتی همچون مصرف سوخت , سرعت و مسافت و ... را نشان میدهد . از دیگر نکات کابین این خودرو میتوان به جا دار بودن آن اشاره نمود که بنا بر گفته ها این خودرو به قدری جا دار است که سرنشینان در ردیف اول و دوم به راحتی میتوانند پاهای خود را بدون اذیت دراز کنند و راحتی کامل در داخل خودرو داشته باشند . همچنین صندوق بار این خودرو نیز گنجایش فضایی معادل 470 لیتر را دارد که میتواند تمام وسایل سفر را در خود جای دهد .

 کابین تیگو 7 پرو

3 . تیگو 7 پرو خودروای آپشنال

تولید کنندگان تیگو 7 پرو امکانات و آپشن های رفاهی متنوعی را برای این خودرو در نظر گرفته اند که میتواند برای مشتریان این خودرو جذاب باشد . از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو میتوان به پنل لمسی کنترل تهویه , دوربین 360 درجه , سنسور های پارک پیرامونی , سقف پانوراما , سنسور نور , سنسور باران , کروز کنترل , سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با امکان تنظیم مجزا برای سرنشین کناری و دریچه جداگانه برای سرنشینان پشتی , فرمان برقی , شارژر وایرلس , صندلی برقی جلو مجهز به گرمکن , سامانه تنظیم فشار باد تایرهای خودرو , آینه الکتروکرومیک , سیستم کمکی EBA , سامانه کنترل کشش پایداری الکترونیکی  , ترمز دستی برقی مجهز به سیستم اتوهلد , سامانه کنترل حرکت در شیب , سیستم استارت بدون کلید , چراغ خوش آمد گویی و چراغ بدرقه , مجهز به سیستم های  ABS , ESP , EBD , TCS , HHC , BAS , BOS , HDC  , 6 کیسه هوا , رینگ 18 اینچی , مجهز به 3 صفحه نمایشگر 7 اینچی , دیلایت , نمایشگر لمسی 10.25 اینچی اشاره نمود .

 مشخصات فنی تیگو 7 پرو

4 . مشخصات فنی مطلوب

این خودرو از یک پیشرانه با ظرفیت 1.5 لیتری توربو شارژ بهره میبرد که حداکثر قدرت آن معادل 157 اسب بخار است و 230 نیوتن متر گشتاور تولید میکند . لازم به ذکر است که تیگو 7 پرو مانند اغلب خودروی های چینی از یک گیربکس CVT بهره مند است که این گیربکس نسبت به گیربکس های خودروهای هم رده خود از فناوری به روز تری بهره مند است و در حالت تیپ ترونیک قابلیت شبیه سازی 9 دنده را برای راننده فراهم می سازد . همچنین این گیربکس از استهلاک بسیار کمی برخوردار است و همچنین مصرف سوخت کمی دارد که این دو مورد از مهم ترین مزایای گیربکس به کار رفته در تیگو 7 پرو به حساب می آید . خودروی تیگو 7 پرو از سواری راحت و نرمی بهره میبرد و همچنین لازم به ذکر است که این خودرو در زمینه شتاب گیری نیز میتواند از خود عملکردی مثبت نشان دهد . به طور کل میتوان گفت تیگو 7 پرو یک انتخاب عالی برای یک خودروی خانوادگی است و میتواند به راحتی رضایت شما را جلب نماید .