ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
چری تیگو 8 پرو خودروای با ارزش خرید بالا
نویسنده : Melika Piri

چری تیگو 8 پرو خودروای با ارزش خرید بالا

 

در مقالات قبلی مقاله ای با عنوان " معرفی خودروهای زیر 20 هزار دلار " به ممنوعیت خودروهای خارجی پرداختیم که همچنان ورود خودروهای خارجی به بازار کشورمان قطعی نیست و خبر صحیحی درباره ورود خودروهای خارجی وجود ندارد و درواقع این امر موجب شد که در خیابان ها و شهر ها کمتر شاهد خودروهای موجود با کلاس های مختلف باشیم و همچنین این در حوضه خودروهای جدید نیز صدق میکند که به دلیل ممنوعیت ورود خودروهای وارداتی , استفاده از خودروهای وارداتی جدید نا ممکن است . خودروی تیگو 8 پرو یکی از جدید ترین خودروهای تولید شده توسط مدیران خودرو و شرکت چینی چری میباشد که با برند فونیکس عرضه میشود که در دسته کراس اوور های سایز متوسط قرار میگیرد . در این مقاله ما را همراهی کنید تا با خودروی تیگو 8 پرو را معرفی کرده و بیشتر با این کراس اوور لوکس آشنا شویم .

 

معرفی خودروی چری تیگو 8 پرو

خودروی چری تیگو 8 پرو یکی از جدیدترین خودروهای موجود می باشد که در سال 2018 وارد بازار چین شد . این خودرو را میتوان کراس اووری با ظاهری لوکس نامید . همچنین لازم به ذکر است که این خودرو قرار بود اولین نسخه تولید شده از این خودرو وارد بازار خودروی ایران شود , اما طی تصمیم گیری مسئولان در سال 2020 این خودرو تحت عنوان تیگو 8 پرو وارد بازار خودروی ایران شد . تیگو 8 پرو درواقع نسخه فیس لیفت اولین نسخه تیگو 8 می باشد که در سال 2020 به بازار جهانی معرفی گردید که در کشور هایی همچون برزیل , روسیه , چین , آمریکای جنوبی و خاورمیانه عرضه گردیده و در دسته لوکس ترین خودروها قرار دارد و همچنین لازم به ذکر است که چری تیگو 8 پرو قادر است فضایی مناسب برای 7 سر نشین را مهیا کند .

 معرفی خودروی چری تیگو 8 پرو

مشخصات فنی خودروی چری تیگو 8 پرو

از مشخصات فنی این خودرو میتوان به پیشرانه 1.6 لیتری 4 سلیندری با قدرت 197 اسب بخار اشاره نمود که از گشتاوری معادل 290 نیوتن متر بهره میبرد . همچنین از دیگر مشخصات این کراس اوور میتوان به یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه اشاره نمود که قدرت را به سمت چرخ های جلو منتقل میکند . همچنین شرکت سازنده این خودرو ادعا میکند که این خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا صد خود تنها به 8.9 ثانیه نیازمند است که با توجه به این مشخصات میتوان گفت که خودروی چری تیگو 8 پرو در دسته خودروهای پرشتاب و چابک قرار دارد . همچنین لازم به ذکر است که مصرف سوخت این کراس اوور در هر 100 کیلومتر , 7 لیتر می باشد .

 مشخصات فنی خودروی چری تیگو 8 پرو

طراحی خودروی چری تیگو 8 پرو

هر بیننده ای با نگاه اول میتواند متوجه لوکس بودن و جذابیت خودروی چری تیگو 8 پرو شود و میتوان گفت شرکت خودروسازی مدیران خودرو و چری , در اولین همکاری برای تولید خودرو , توانسته اند خودروای جذاب راهی بازار کنند . با توجه به ابعاد بدنه چری تیگو 8 پرو میتوان گفت که این خودرو بزرگترین کراس اوور شرکت خودروسازی چری می باشد که تفاوت های زیادی با دیگر خودروهای این شرکت میتوان در آن یافت نمود . از بدنه این خودرو میتوان به چراغ های جلوی آن اشاره نمود که بی شباهت به محصولا اخیر جگوار نیست . همچنین این خودرو از یک جلوپنجره بزرگ سه بعدی طراحی شده و و همچنین لازم به ذکر است که در قسمت جلویی این خودرو شاهد دو شکاف بزرگ در کناره های سپر ها هستیم که موجب میشود تا چری تیگو 8 پرو احساس ظاهری خشونت آمیز را به بیننده منتقل کند . در بخش عقبی این خودرو همانند نمای جلوی خودرو شاهد ظاهر خشونت آمیزی نیستیم اما میتوان گفت که تمام اجزا به استاندارد ترین شکل ممکن در کنار هم تعبیه شده است که موجب زیبا تر شدن نمای پشتی این خودرو شده است .

 طراحی خودروی چری تیگو 8 پرو

آپشن ها و امکانات ایمنی خودروی چری تیگو 8 پرو

یکی از اصلی ترین مشخصه های خودروهای چینی , به فراوانی آپشن ها و امکانات رفاهی آن ها ارتباط پیدا میکند که این خودرو خوشبختانه از این امر مستثنی نیست . از امکانات و آپشن های رفاهی این خودرو میتوان به کروز کنترل , سامانه ترمز گیری خودرکار در مواقع بروز خطر , رادار نقطه کور و کنترل خطوط حرکتی , دوربین 360 درجه , صندلی برقی , گرمکن و سردکن صندلی های جلو , تهویه مطبوع دو منطقه ای , قابلیت باز شدن درب برقی صندوق عقب با حرکت پا , سنسور باران , چراغ های عقب LED , ورود استارت بدون کلید , سقف پانوراما , سیستم کمکی حرکت در ترافیک , سیستم کمکی ماندن در لاین LKA , سیستم کمکی کروز هوشمند  ICA , سیستم کنترل هوشمند نور بالا , رادار تصادف از جلو , ترمز اضطراری خودکار AEB , آینه وسط ضد انعکاس نور , سیستم صوتی سونی , ترمز پارک برقی , اتوهلد , شارژر بی سیم تلفن همراه , کول باکس در کنسول میانی , تنظیم برقی صندلی های جلو , 6 ایربگ , سیستم پایش باد تایر ها میتوان اشاره نمود .