ورود کاربر
به خاطر سپردن
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
ثبت نام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید
سبد خرید
عکس محصول نام محصول تعداد قیمت حذف
مبلغ قابل پرداخت
0
تکمیل اطلاعات پرداخت
شیوه پرداخت
بهترین خودروهای کره ای چه نام دارند؟
نویسنده : Melika Piri

بهترین خودروهای کره ای چه نام دارند؟

 

 

خودروهای کره ای اغلب به خودروهای با کیفیت در بازار جهانی معروف هستند که در بازار ایران نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی هستند و اغلب خودروهای کره ای در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه کرده اند  که این معروفیت و محبوبیت به واسطه کیفیت بالای ساخت , آپشنال بودن و مشخصات فنی مطلوب می باشد . درواقع اغلب خودروهای کره ای در کشور های مختلف به خوبی فروش میروند و طرفدارن سفت و سختی برای خود دارند و حتی با شرایط اقتصادی فعلی کشورمان , همچنان اغلب ایرانیان ترجیح میدهند که پول بیشتری را صرف خرید خودروی با کیفیت کنند و صاحب خودروی کره ای شوند اما متاسفانه در طی چندسال اخیر به دلیل تحریم های موجود و دلایل دیگر , خودروهای کره ای افزایش قیمت بسیاری داشته اما همچنان خودروهای کره ای میتواند به راحتی از جنبه های مختلف با خودروهای آلمانی و حتی فرانسوی از لحاظ قیمتی و کیفیت وارد رقابت شوند که این امر نشان از کیفیت بالای خودروهای کره ای است . اگر قصد خرید خودروی کره ای دارید پیشنهاد میکنیم که ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید .

 

معرفی بهترین خودروهای کره ای

 

1 . هیوندای توسان

هیوندای توسان

هیوندای توسان یکی از محبوب ترین و معروف ترین خودروهای کره ای در بازار ایران می باشد که پس از استقبال چشمگیری که نسل اول این خودرو در بازار ایران داشت ,  در پی آن شاهد نسل دوم و سوم آن نیز در خیابان های کشورمان بودیم که استقبال از دو نسل دیگر هیوندای توسان به طور چشمگیری بود. همچنین لازم به ذکر است که نسل جدید این خودرو توانست در بازار جهانی نیز به خوبی هرچه تمام خود را به نمایش بگذارد و به محبوبیت خود اضافه کند . از مشخصات این کراس اوور زیبا میتوان به پیشرانه ای با ظرفیت 2 لیتر 4 سلیندری اشاره نمود که قدرت آن معادل 155 اسب بخار می باشد . همچنین از دیگر مشخصات این خودرو میتوان به شتاب صفر تا صد آن اشار نمود که برای رسیدن به شتاب صد تنها نیازمند به 11.8 ثانیه می باشد و مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر به 8.3 لیتر میرسد . همچنین این خودرو از امکاناتی همانند 6 ایربگ , کروز کنترل , ترمز ضد قفل , دی لایت , اتولایت , کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری و ... برخوردار است .

 

2 . کیا فورته

کیا فورته

یکی دیگر خودروهای قدرتمند ساخت کره , خودروی کیا فورته یا کیا سراتو 2022 می باشد که توانسته در بازار جهانی سروصدای زیبای به پا کند و تمامی نگاه ها را به سمت خود بکشد چرا که طراحان شرکت خودروسازی کیا این خودرو را به گونه ای طراحی کرده اند که به راحتی نگاه ها را میتواند به سمت خود بکشد و نمایی جذاب و اسپرت را از خود به نمایش بگذارد . از مشخصات این خودرو میتوان به  پیشرانه 2 لیتری بنزینی 4 سلیندری اشاره نمود که دارای توانی برابر 147 اسب بخار است و گشتاور آن نیز معادل 179 نیوتن متر می باشد و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد تنها نیاز به 8.2 ثانیه نیاز است .  همچنین این خودروی زیبا از امکاناتی همانند   ترمز ضد قفل , توزیع نیروی ترمز , ترمز کمکی , ترمز اضطراری , ترمز پارک برقی , اتولایت , چراغ روز , چراغ بدرقه , روشنایی کابین , دکمه های کنترلی فرمان , استارت بدون کلید و ... برخوردار است .

 

3 . هیوندای النترا 2022

هیوندای النترا 2022

خودروی هیوندا النترا 2022 یکی از خودروهای محبوب کره ای می باشد که در دسته خودروهای سدان و اسپرت قرار میگیرد که توانسته محبوبیت و فروش خوبی را در بازار جهانی برای خود ثبت کند و همچنین لازم به ذکر است که این سدان جذاب نیز توانسته به عنوان  بهترین خودروی سال آمریکای شمالی نیز شناخته شود . از مشخصات این خودروی زیبا میتوان به به پیشرانه آن اشاره نمود که طراحان این خودرو پیشرانه توربو شارژ  2 لیتری در نظر گرفته اند که قدرت آن به 280 اسب بخار میرسد . از دیگر مشخصات هیوندا النترا 2022 میتوان به وجود یک جعبه دنده شش سرعته با تطبیق دور اتوماتیک استاندارد و همچنین یک گیربکس دوکلاچه هشت سرعته اشاره نمود . درواقع مشخصاتی که موتور این خودرو از آن بهره میبرد این توانایی را به خودرو میدهد تا در مدت زمان 10 ثانیه به شتاب صفر تا صد خود دست پیدا کند . همچنین مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر به 7.4 لیتر می رسد و قادر است که 205 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. همچنین از برخی از آپشن های این خودرو میتوان به ایشگر لمسی مالتی مدیا , نمایشگر دیجیتال پشت آمپر, کروز کنترل , قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده , سیستم استارت ورود بدون کلید , دروبین عقب , دیلایت , اتولایت , سیستم کنترل کشش , سیستم کنترل پایداری و ... اشاره نمود .

 

4 . هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

از دیگر خودروهای محبوب و برتر کره میتوان به خودروی هیوندای سوناتا هیبرید اشاره نمود که در دسته خودروهای پرفروش و محبوب وارداتی قرار گیرد . از مشخصات فنی این خودروی زیبا میتوان به پیشرانه 2 لیتری 4 سلندر اشاره نمود که دارای قدرتی معادل 207 اسب بخار است و گشتاور آن نیز به 193 نیوتن متر میرسد . یکی از نکاتی که کمتر در دیگر خودرو ها دیده میشود مصرف سوخت پایین خودرو میباشد که در خودروی هیوندای سوناتا هیبرید مصرف سوخت در هز 100 کیلومتر معادل 4.7 لیتر می باشد که مقدار قابل توجهی است و لازم به ذکر است که این خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند 9.3 ثانیه می باشد . همچنین از امکانات و آپشن های این خودرو میتوان به کروز کنترل , سنسور باران , ترمز برقی , دیلایت , اتو لایت , سنسور فشار باد تایر , کنترل کشش , کنترل پایداری و ... اشاره نمود .